Τροχοί & TIR

Τα MAN TGS του Δήμου Αθηναίων

Δεκαπέντε MAN TGS 18.330 4Χ2 BB απέκτησε πρόσφατα ο Δήμος Αθηναίων από τον Όμιλο Παπαδάκη, προκειμένου να τα εντάξει στον στόλο απορριμματοφόρων οχημάτων του. Την υπερκατασκευή ανέλαβε η εταιρεία Α.
από Παναγιώτης Εμμανουήλ | Τετάρτη 11/03/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Τα 11 από τα συνολικά 15 MAN TGS 18.330 4Χ2 BB που προστίθενται στο στόλο των νέων απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων.
Τα 11 από τα συνολικά 15 MAN TGS 18.330 4Χ2 BB που προστίθενται στο στόλο των νέων απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων.

Δεκαπέντε MAN TGS 18.330 4Χ2 BB απέκτησε πρόσφατα ο Δήμος Αθηναίων από τον Όμιλο Παπαδάκη, προκειμένου να τα εντάξει στον στόλο απορριμματοφόρων οχημάτων του. Την υπερκατασκευή ανέλαβε η εταιρεία Α.ΚΑΟΥΣΗΣ Α.Ε., με τα διαξονικά φορτηγά να ετοιμάζονται να ξεκινήσουν την αποκομιδή των σκουπιδιών, το αμέσως προσεχές διάστημα.

Φυσικά, τα πετρελαιοκίνητα απορριμματοφόρα πληρούν τις τελευταίες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6D. Εξοπλίζονται με τον γνωστό 6κύλινδρο (σε σειρά) κινητήρα D15 των 9,0 λίτρων της ΜΑΝ, ο οποίος συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των 12+2 σχέσεων, MAN TipMatic 12 26 OD. O κινητήρας χρειάζεται την προσθήκη AdBlue (ντεπόζιτο 60 λτ.) καθώς φέρει το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για τη μείωση των ρυπών.

Σύμφωνα με τα εθνικά επιτρεπόμενα φορτία (NATZU), τα MAN TGS 18.330 4Χ2 BB του Δήμου Αθηναίων, έχουν συνολικό βάρος 19 τόνων, με τα φορτία στον εμπρός και πίσω άξονα να διαμορφώνονται στους 7,1 και 13 τόνους αντίστοιχα. Μπροστά, έχει τοποθετηθεί ο κυρτωμένος άξονας VOK-09 με παραβολικά ελατήρια 8 τόνων, ενώ στον πίσω άξονα ΑΡ ΗΡ-1352 του οποίου το διαφορικό κλειδώνει, υπάρχουν 13τονα παραβολικά ελατήρια. Την πέδηση των απορριμματοφόρων MAN TGS, αναλαμβάνουν δισκόφρενα μπροστά και ταμπούρα πίσω. Στο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης MAN BrakeMatic έχει προστεθεί το φρένο στάσεων με κουμπί στο ταμπλό. Την ασφάλεια του προσωπικού και των χρηστών του δρόμου, προάγουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ABS, ESP, ESS (σήμα έκτακτης πέδησης), EBA2 (βοηθητικό σύστημα φρένων έκτακτης ανάγκης) και ASR (σύστημα αντιολίσθησης τροχών).

Σημειώνεται, πως έχει επιλεγεί η μεσαία καμπίνα «Μ», το πλάτος και μήκος της οποίας ορίζονται στα 2.240 και 1.880 χλστ. αντίστοιχα. Ανάμεσα στα στοιχεία εξοπλισμού της καμπίνας, ξεχωρίζουμε τον ψηφιακό ταχογράφο DSRC της ΜΑΝ, τον υπολογιστή οχήματος MAN Tronic, τη μονάδα συνδεσιμότητας Rio Box και το ραδιόφωνο MAN Media Truck 12 V με την έγχρωμη οθόνη των πέντε ιντσών.

Αξίζει να αναφερθεί, κλείνοντας, πως τα 15 απορριμματοφόρα του Δήμου Αθηναίων, αποτελούν την τελευταία από μία σειρά μεγάλων παραγγελιών φορτηγών του Ομίλου Παπαδάκη, όπως τα 18 ολοκαίνουργια βυτιοφόρα MAN TGS 35.460 8X2 – 4 BL που απέκτησε πρόσφατα η AVIN (διαβάστε Τ&Τ Νοεμβρίου 2019).

Τις υπερκατασκευές για τα MAN TGS του Ομίλου Παπαδάκη, ανέλαβε η εταιρεία Α.ΚΑΟΥΣΗΣ Α.Ε.
PreviousNext