Ένας εκ των πιστών μας αναγνωστών, ο κ. Σπύρος Αντίοχος (Μπουάζ), που είχε μοιραστεί μαζί μας ενδιαφέρουσες ιστορίες από τα πρώτα λεωφορεία των Παξών, επιστρέφει με μία ακόμα νοσταλγική ιστορία από την εποχή που τα πράγματα ήταν μεν πιο δύσκολα, αλλά έκρυβαν συγκινήσεις και μία ανόθευτη αγάπη για το αυτοκίνητο.
Τούτη τη φορά ο κ. Αντίοχος μας περιγράφει πώς απέκτησε το 1963 ένα 24θέσιο λεωφορείο Mercedes-Benz, το πλαίσιο του οποίου είχε έρθει από τη Γερμανία και η καρότσα είχε κατασκευαστεί από τη ΒΙΑΜΑΞ.
Επειδή τότε δεν υπήρχαν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για να κάνει αντικατάσταση, ο κ. Αντίοχος είχε αναγκαστεί να αγοράσει καινούργιο πλαίσιο πληρώνοντας 145.000 δραχμές, με το κόστος του αμαξώματος να ανέρχεται στις 143.000 δραχμές. Χρήματα, όμως, δεν υπήρχαν και ο κ. Αντίοχος έπρεπε να πουλήσει ένα οικόπεδο και το λάδι μιας χρονιάς, εισπράττοντας 40.000 δρχ. Το ποσό αυτό αποτέλεσε την προκαταβολή για την αγορά του πλαισίου και τα υπόλοιπα χρήματα αποπληρώθηκαν μέσω γραμματίων.
Οι δυσκολίες, όμως, δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς την εποχή εκείνη δεν υπήρχε ακτοπλοϊκή σύνδεση ανάμεσα στην Ηγουμενίτσα και τους Παξούς. Κατά σύμπτωση, ο κ. Αντίοχος βρήκε ένα μεγάλο καΐκι, το οποίο φόρτωνε αλεύρι από την Κέρκυρα με προορισμό τη Λευκάδα. Το φόρτωσε, λοιπόν, σε αυτό το καΐκι και όταν το λεωφορείο έφτασε στο νησί των Παξών, ακολούθησε ένα μεγάλο πανηγύρι. Όπως ακριβώς άρμοζε στην περίσταση…