Οικογενειακό κειμήλιο αποτελεί το Steyr, μοντέλο 380, που βλέπετε και φυσικά συντηρείται με τον καλύτερο τρόπο από τη σημερινή – τέταρτη γενιά- ιδιοκτήτριά του.

Πρόκειται για ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα της αυστριακής μάρκας, αφού έμεινε στη γραμμή παραγωγής για 16 συνεχή χρόνια, από το 1948 μέχρι το 1964, κυκλοφόρησε σε όλα σχεδόν τα κράτη της Ευρώπης, περιλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Το μεταξόνιό του ήταν 3.710 χιλ. και το συνολικό μήκος του φορτηγού ήταν 6.735 χιλ. Ο κινητήρας του ήταν ο 4κύλινδρος, ντήζελ, χωρητικότητας 5.322 κ. εκ., ο οποίος απέδιδε 110 ίππους στις 2.300 σ.α.λ., ικανός να δώσει στο φορτηγό τελική ταχύτητα 82 χλμ./ώρα. Το ωφέλιμο των 4.200 κιλών ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό για τον ιδιοκτήτη του, ο οποίος, προφανώς, δεν θα ξέμεινε ποτέ από δουλειά, αν αναλογιστούμε τις τεράστιες μεταφορικές ανάγκες που είχε η Ευρώπη την περίοδο ζωής του Steyr 380.

386_foto_47b_0.jpg

Στην καμπίνα, όλα βρίσκονταν στη σωστή θέση και σε τάξη. Το ταμπλό διέθετε στροφόμετρο, πιεσόμετρο αέρα, δείκτη καυσίμων, ραδιόφωνο και παροχή θερμού αέρα. Άνετο το κάθισμα, όχι όμως και το τιμόνι που ήθελε τη δύναμη του οδηγού για να στρίψει. Όπως συνέβαινε με όλες σχεδόν τις βιομηχανίες της εποχής, τα σασί των φορτηγών αποτελούσαν και τα σασί των λεωφορείων. Έτσι, στο πλαίσιο του 380 χτιζόταν το λεωφορείο Steyr 380a, μεταφορικής ικανότητας 26 επιβατών.