Η μεταφορά και διανομή υγραερίου με σύγχρονα φορτηγά, κατάλληλο εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα της εταιρείας Fgas από τα Ιωάννινα.

Τα επικαθήμενα της εταιρείας μεταφέρουν υγραέριο από την Αθήνα, το οποίο αποθηκεύεται στις εγκαταστάσεις της στη ΒΙ.ΠΕ Ιωαννίνων και εν συνεχεία διανέμεται με τα μικρότερα φορτηγά στους πελάτες της. Για την ασφαλή και γρήγορη διανομή του εμπορεύματος η εταιρεία έχει αγοράσει καινούργια, Euro 6 τεχνολογίας φορτηγά, όπως το ΜΑΝ TGL 10.250 το οποίο καταγράφει καθημερινά εκατοντάδες χιλιόμετρα εντός και εκτός νομού.

Σε ένα από τα δρομολόγια προς τα ορεινά χωριά των Ιωαννίνων, ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης ακολουθεί τον οδηγό του TGL Σοφοκλή Τριαντάφυλλο και καταγράφει σημαντικά στοιχεία για τη δουλειά του και τις ιδιαιτερότητές της, τον τρόπο φορτώματος/ξεφορτώματος και το οδικό δίκτυο που κινείται.

Η εταιρεία Fgas δραστηριοποιείται στο εμπόριο, τη διανομή, την εμφιάλωση υγραερίου και την υγραεριοκίνηση. Το πρώτο σκέλος της μεταφοράς περιλαμβάνει τον εφοδιασμό των εγκαταστάσεων της Fgas με υγραέριο από τα διυλιστήρια των Αθηνών. Από εκεί, ανάλογα με τις παραγγελίες, φορτώνονται στα μικρότερα φορτηγά και ξεκινάει η διανομή του στους πελάτες. Με κάποια φορτηγά μεταφέρονται οι φιάλες υγραερίου και με τα υπόλοιπα γίνεται η διανομή χύμα υγραερίου.

Η πρώτη πρωινή παραγγελία για το φορτηγό του Σοφοκλή είναι στο κέντρο των Ιωαννίνων και θα τον συναντήσουμε τη στιγμή που πάει να φορτώσει το βυτίο. Ο ίδιος θα μας πει: «Όλη η διαδικασία, από τη στιγμή που θα φορτώσουμε μέχρι που θα ξεφορτώσουμε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή από εμάς, καθώς μεταφέρουμε επικίνδυνα εμπορεύματα. Ό, τι διαβάσαμε στο A.D.R ( κλάση 2.1) όπως και ό, τι μαθαίνουμε στα σεμινάρια που διοργανώνει η εταιρεία μας, οφείλουμε να τα τηρούμε πιστά. Όσο μεγαλύτερη προσοχή δίνει ο οδηγός τόσο μειώνονται οι πιθανότητες ατυχήματος».

Διαβάστε περισσότερα για το ΜΑΝ TGL, στο τεύχος Σεπτεμβρίου (389) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.