Τροχοί & TIR

Αθήνα – Καλαμάτα με Mercedes-Benz Tourismo

Αέρας ανανέωσης και εκσυγχρονισμού πνέει στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Μεσσηνίας Α.Ε, μέτοχοι του οποίου προχωρούν στην αντικατάσταση των λεωφορείων τους. Με βασικό στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών, το ταξί
από Παύλος Μαυρομύτης | Τρίτη 01/09/2020 - 02:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Από τα βασικά πλεονεκτήματα του Tourismo είναι η χαμηλή κατανάλωσή του αγγίζοντας ακόμη και τα 18.5 λίτρα/100 χλμ. ανάλογα με τις συνθήκες της διαδρομής.
Από τα βασικά πλεονεκτήματα του Tourismo είναι η χαμηλή κατανάλωσή του αγγίζοντας ακόμη και τα 18.5 λίτρα/100 χλμ. ανάλογα με τις συνθήκες της διαδρομής.

Αέρας ανανέωσης και εκσυγχρονισμού πνέει στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Μεσσηνίας Α.Ε, μέτοχοι του οποίου προχωρούν στην αντικατάσταση των λεωφορείων τους. Με βασικό στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών, το ταξίδι μετατρέπεται σε πραγματική απόλαυση για τους εκατοντάδες επιβάτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθημερινά τα λεωφορεία για τις μετακινήσεις τους.

Πώς να μην τα προτιμήσουν άλλωστε, όταν ένας επιβάτης χρειάζεται μόλις 2 ώρες και 45 λεπτά για να ταξιδέψει από τη Μεσσηνία στην Αθήνα με ασφάλεια, άνεση και οικονομικά με εισιτήριο 22,20 ευρώ, τη στιγμή που αν χρησιμοποιήσει το επιβατικό αυτοκίνητό του για τη συγκεκριμένη διαδρομή χρειάζεται 13,90 ευρώ μόνο για τα διόδια. Όταν μάλιστα το ταξίδι γίνεται με ένα καινούργιο Mercedes-Benz Tourismo, τότε πραγματικά το μόνο που έχει να κάνει είναι να χαρεί τη διαδρομή και το επίπεδο άνεσης του λεωφορείου. Όπως κάναμε και εμείς, ταξιδεύοντας «Business Class» με το νέο Αστέρι της Μεσσηνίας από την Αθήνα στην Καλαμάτα.

Στις ρεμίζες του Κηφισού θα συναντήσουμε το νέο του ιδιοκτήτη, τον Γιάννη Βόλο, ο οποίος μόλις παρέλαβε το λεωφορείο από τη Mercedes-Benz Ελλάς.

Τα βλέμματα πάνω του

Μία βόλτα λίγων λεπτών μέσα από τα ΚΤΕΛ Κηφισού είναι αρκετή για να δει κάποιος τις αντιδράσεις των υπόλοιπων συναδέλφων του, σχετικά με την επιλογή του λεωφορείου που έκανε. Εκατοντάδες έμπειροι αυτοκινητιστές βρίσκονται καθημερινά εκεί και όπως είναι φυσικό κρίνουν την κάθε μάρκα λεωφορείου ο καθένας με τα δικά του κριτήρια. Όμως, στην περίπτωση του Tourismo, δεν χωράει αρνητική κριτική και αυτή η επιτυχία αποτυπώνεται και στις αυξημένες πωλήσεις του δημοφιλούς λεωφορείου.

Ο νέος ιδιοκτήτης επέλεξε να βάλει, στο ούτως ή άλλως κομψό Tourismo, και τις δικές του πινελιές για ένα πιο δυναμικό παρουσιαστικό. Αυτές εντοπίζονται στη μάσκα, η οποία βάφτηκε μαύρη και στους καθρέφτες, οι οποίοι βάφτηκαν σε λευκό χρώμα, όπως το υπόλοιπο αμάξωμα. Η αλήθεια είναι ότι, το λευκό χρώμα, αντί του πράσινου που χρησιμοποιούσαν για αρκετές δεκαετίες τα ΚΤΕΛ, πιστεύουμε ότι είναι πιο ελκυστικό και ευχάριστο οπτικά για τους επιβάτες.

Εύκολος χειρισμός, άψογη ορατότητα

Από τα ΚΤΕΛ Κηφισού μέχρι τον Ασπρόπυργο σε ώρες αιχμής η κατάσταση στους δρόμους είναι απελπιστική, ωστόσο, εκεί δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να κρίνει και να ελέγξει τη λειτουργία διαφόρων συστημάτων του αυτοκινήτου, όπως έκανε και ο Γιάννης Βόλος. «Το πρώτο πράγμα που τσέκαρα είναι η λειτουργία του αυτοματοποιημένου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, για το οποίο μπορώ να πω ότι ξεκινάει ομαλά το λεωφορείο χωρίς απότομη επιτάχυνση. Ανάλογα με την κλίση του οδοστρώματος επιλέγει και την κατάλληλη σχέση, δεύτερη ή τρίτη, και μόνο σε απότομη ανηφόρα ξεκινάει με την πρώτη. Επίσης παρατήρησα ότι κάνει γλυκές αλλαγές όταν ανεβάζει σχέσεις στο κιβώτιο, όπως επίσης και όταν κατεβάζει, για παράδειγμα από την Τρίτη στη δεύτερη σχέση, χωρίς να σηκώνει απότομα τις στροφές. Αυτό, όμως, που μπορώ να πω ότι με έχει εντυπωσιάσει προς το παρόν είναι το κόψιμο του τιμονιού. Τόσο καλό κόψιμο πιστεύω πως δεν έχει άλλο λεωφορείο. Είναι η μεγαλύτερη βοήθεια για τον οδηγό σε στενούς δρόμους. Επίσης θέλω να τονίσω ότι προσφέρει άψογη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις λόγω των μεγάλων καθρεφτών, ενώ οι ευρυγώνιοι με βοηθούν να εντοπίζω γρήγορα τα αμάξια που κινούνται δίπλα από το λεωφορείο».

Ελευσίνα – Καλαμάτα

Περνώντας τα διόδια της Ελευσίνας, ο Γιάννης θα μας αναφέρει σχετικά με την απόδοση του κινητήρα: «Σε πρώτη φάση αυτό που αισθάνομαι από τον κινητήρα είναι ότι, παρά τους 428 ίππους, που φαίνονται λίγοι, έχει δυνατό τράβηγμα και το βασικότερο, από χαμηλές στροφές. Δοκίμασα την απόδοσή του στην ανηφόρα του Αρτεμισίου και είδα ότι ανεβαίνει πολύ δυνατά. Στο δρόμο πιάνει τα 100 χλμ/ώρα με 1.180 σ.α.λ και παρατηρώ ότι δεν βγάζει έντονους θορύβους σε αυτή την ταχύτητα. Επίσης έχει φανταστική ανάρτηση και δεν χτυπάει καθόλου στις λακκούβες. Όταν ταξιδεύεις με το Tourismo αισθάνεσαι ότι κάθεσαι στον καναπέ του σπιτιού σου». «Όσον αφορά την κατανάλωση σίγουρα είναι πολύ νωρίς για να έχω ξεκάθαρη εικόνα αλλά αυτά τα νούμερα που μου ανέφεραν από την εταιρεία, για μίνιμουμ 18.5 λίτρα και μάξιμουμ 22.3 λίτρα/100 χλμ., ανάλογα βέβαια με το δρόμο και το βάρος, θεωρώ ότι είναι ρεαλιστικά».

Από την πλευρά του επιβάτη

Καθοδόν για τη Μεσσηνία, μας δίνεται η δυνατότητα να κινηθούμε στο εσωτερικό του λεωφορείου και να καθίσουμε σε διαφορετικά καθίσματα, απολαμβάνοντας έτσι την άνεση που προσφέρει το εσωτερικό του Tourismo. Όλες οι θέσεις προσφέρουν πανοραμική θέα προς τα έξω, χωρίς να περιορίζεται από τις κάθετες κολώνες. Επίσης, ταξιδεύοντας με αρκετή ζέστη, περισσότερους από 36 βαθμούς, παρατηρούμε τη σταθερή απόδοση του κλιματιστικού, το οποίο διατηρεί ευχάριστη και δροσερή την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Για τα προσωπικά αντικείμενα του επιβάτη (τάμπλετ, κινητό τηλέφωνο, περιοδικά) διατίθεται δίχτυ και πτυσσόμενο τραπεζάκι. Επίσης στη διάθεσή του έχει υποπόδιο, ατομικό φωτισμό και ρύθμιση του αέρα.

Προσφέρουμε το καλύτερο στο επιβατικό κοινό

Συνεχίζοντας το ταξίδι μας για την Καλαμάτα θα ρωτήσουμε τον Γιάννη σχετικά με τα κριτήρια αγοράς του συγκεκριμένου οχήματος. «Έχω οδηγήσει πολλά λεωφορεία όλα αυτά τα χρόνια αλλά το Tourismo θεωρώ ότι είναι το κορυφαίο. Γενικότερα πιστεύω ότι τα λεωφορεία της Mercedes-Benz είναι οι Βασιλιά- δες της Ασφάλτου και αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην τελική αγορά του. Σίγουρα είμαστε σε μία δύσκολη περίοδο εξαιτίας του κορωνοϊού αλλά θεωρώ ότι η ζωή συνεχίζεται κανονικά οπότε θα το ξεπεράσουμε και αυτό. Έκανα εγώ την αρχή με ένα σύγχρονο λεωφορείο και εύχομαι σύντομα να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι συνάδελφοί μου. Σίγουρα με αυτό το λεωφορείο αυξάνονται τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες και θεωρώ επίσης ότι απολαμβάνουν τα ταξίδια μαζί του. Άλλωστε η υψηλή ποιότητα στις μετακινήσεις είναι η πρώτη προτεραιότητα για το υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας και για αυτό λόγο ο κόσμος μας προτιμά και μας εμπιστεύεται όλα αυτά τα χρόνια».

Νέοι άνθρωποι, φρέσκες ιδέες

Από τα πρώτα πράγματα που κοιτάμε πάντα σε ένα σταθμό Υπεραστικού ΚΤΕΛ είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι χώροι του, καθώς αυτή είναι και η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει ο επιβάτης.

Σε αυτό τον τομέα το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας παίρνει άριστα καθώς τα πάντα είναι άψογα, από τα εκδοτήρια και το χώρο αναμονής, μέχρι τις τουαλέτες του κοινού. Σε δεύτερη φάση παρατηρούμε τα λεωφορεία, τα οποία στο συγκεκριμένο ΚΤΕΛ είναι καθαρά και προσεγμένα, έτοιμα να υποδεχτούν τους επιβάτες.

Πολύ καλή και η εντύπωση που μας άφησε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, Ιωάννης Κάντζας, ένας νέος άνθρωπος γεμάτος όρεξη για δουλειά και φρέσκες ιδέες ικανός να καθοδηγήσει την εταιρεία μπροστά.

Ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία εξαιτίας του κορωνοϊού, δίνει τη δική του ένταση και τον παλμό για να συνεχίσουν δυναμικά το έργο τους όλοι οι συνάδελφοί του. Ο ίδιος μας μίλησε για την αγορά του λεωφορείου:

«Έχουμε σήμερα τη χαρά να υποδεχτούμε ένα καινούργιο λεωφορείο το οποίο προστίθεται στη δύναμη του ΚΤΕΛ μας. Από πέρυσι έχει ξεκινήσει ένας σχεδιασμός με τη στήριξη των μετόχων έτσι ώστε να αναβαθμίσουμε το στόλο της εταιρείας μας. Η αλήθεια είναι ότι η περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη για κάτι τέτοιο, παρόλα αυτά γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια για την οποία θα πρέπει να συγχαρούμε τους μετόχους και τους ιδιοκτήτες των λεωφορείων, και ευελπιστούμε μέχρι το τέλους του έτους και στις αρχές του επόμενου να μπορέσουμε να έχουμε και άλλα καινούργια λεωφορεία στο δυναμικό μας».

Επίσης, δηλώσεις έκανε και ο διευθυντής πωλήσεων του κλάδου λεωφορείων της Mercedes-Benz Ελλάς, Δημήτρης Τσάπας: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του ΚΤΕΛ και τον κύριο Γιάννη Βόλο, ο οποίος είναι αυτοκινητιστής δεύτερης γενιάς, ακολουθώντας τον πατέρα του Λεωνίδα Βόλο, για την άψογη συνεργασία τους. Ο κ. Βόλος αγόρασε ένα Mercedes-Benz Tourismo, υπεραστικό λεωφορείο με πλήρη εξοπλισμό, φουλ εξτρά όπως συνηθίζουμε να λέμε. Ο κινητήρας του αποδίδει 428 ίππους, έχει αυτοματοποιημένο κιβώτιο Mercedes-Benz PowerShift τελευταίας γενιάς, διαθέτει προηγμένα συστήματα ηλεκτρονικών αυτοματισμών, έχει 49 καθίσματα τύπου bucket και τουαλέτα.

Επίσης εξοπλίζεται με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας για να ταξιδεύει πάντα με ασφάλεια ο οδηγός και οι επιβάτες του.

Θέλω να του ευχηθώ καλορίζικο και να έχει καλά ταξίδια. Επίσης να ευχηθώ στη διοίκηση του ΚΤΕΛ να ξεπεράσουν σύντομα τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν εξαιτίας του κορωνοϊού και να μπούμε σιγά-σιγά όλοι μας σε μια κανονικότητα».

PreviousNext