Τον κίνδυνο των «τυφλών σημείων» όταν ένα φορτηγό στρίβει, καλείται να περιορίσει το retrofit σύστημα ασφάλειας «ProFleet Assist+», που δημιούργησε η Knorr-Bremse TruckServices, με τη βοήθεια της εταιρείας Mobileye, η οποία ανήκει στην Intel και ειδικεύεται στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και αποφυγής οδικών ατυχημάτων.

Το ProFleet Assist+ είναι ένα σύστημα βασισμένο σε κάμερα που αναλύει οπτικά δεδομένα από το περιβάλλον του οχήματος σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η ανάλυση χρησιμοποιεί εξελιγμένους αλγόριθμους που έχουν σχεδιαστεί για την ανίχνευση ευάλωτων χρηστών του δρόμου. Το λογισμικό μπορεί να αντιληφθεί, για παράδειγμα, εάν το αντικείμενο που εντοπίζεται δίπλα στο όχημα είναι ποδηλάτης που κατευθύνεται προς την επόμενη διασταύρωση.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος περιλαμβάνουν τις πλευρικές κάμερες που παρακολουθούν τη ζώνη κινδύνου του οχήματος όταν πρόκειται να στρίψει (τυφλό σημείο), επιτρέποντας έτσι στο σύστημα να προειδοποιεί τον οδηγό όταν εντοπιστεί μια κρίσιμη κατάσταση. Οι προειδοποιήσεις εμφανίζονται σε μια πλευρική οθόνη στην καμπίνα, η οποία τοποθετείται στο οπτικό πεδίο του οδηγού, όταν αυτός παίρνει μια στροφή.

Εκτός από την υποβοήθηση κατά το στρίψιμο, το ProFleet Assist+ προσφέρει πέντε ακόμα επικουρικές λειτουργίες προς τον οδηγό. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει το «Forward Collision Warning», το οποίο προειδοποιεί τους οδηγούς όταν υπάρχει επικείμενος κίνδυνος σύγκρουσης, είτε σε αυτοκινητόδρομους είτε σε αστικές περιοχές. Επιπλέον, διατίθεται το σύστημα «Lane Departure Warning», το οποίο παρέχει οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις όταν το όχημα αφήνει ακούσια τη λωρίδα του. Στο «πακέτο» περιλαμβάνεται ακόμα το «Traffic Sign Recognition», που ενημερώνει τον οδηγό ότι -για παράδειγμα- υπερέβη το όριο ταχύτητας. Το «παρών» δίνει η τεχνολογία «Headway Monitoring & Warning» και η λειτουργία «Pedestrian Collision Warning», με την τελευταία να είναι ρυθμισμένη ώστε να ξεχωρίζει πεζούς και ποδηλάτες από τα αντικείμενα.

Σημειώνεται, πως το ProFleet Assist + είναι ήδη διαθέσιμο μέσω του δικτύου της Knorr-Bremse και μπορεί να τοποθετηθεί σε όλους τους τύπους φορτηγών, ανεξαρτήτως μάρκας, που δε φέρουν τα σχετικά εργοστασιακά συστήματα ασφάλειας.