Μετά τα e-Expert και e-Traveller, η Peugeot συνεχίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της και μέχρι το τέλος της χρονιάς, ετοιμάζεται να λανσάρει το μεγαλύτερο e-Boxer.

Αναλυτικότερα, η ηλεκτρική έκδοση «Van» θα διατίθεται σε τέσσερα μήκη (L1, L2, L3 και L4) και τρία ύψη (H1, H2 και H3) σε πέντε συνολικά εκδόσεις. To ωφέλιμο φορτίο -υπό προϋποθέσεις- φτάνει έως και τα 1.890 κιλά και o όγκος του χώρου φόρτωσης είναι ίδιος με αυτόν του συμβατικού μοντέλου, καθώς οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα του οχήματος. Επιπλέον, το e-Boxer θα μπορεί να αποκτηθεί στην έκδοση «Single Cab Chassis» (L2, L3 και L4), στην «Double Cab Chassis» (L3), όπως και στην «Cab Floor» (L3 και L4).

Δύο επιλογές μπαταριών για αυτονομία ως και 340 χλμ.

Η Peugeot εξοπλίζει το e-Boxer με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 90 kW (122 PS) ισχύος και 260 Nm ροπής, ο οποίος προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα έως και 110 χλμ./ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες του μοντέλου μπορούν να επιλέξουν είτε τις μπαταρίες των 37 kWh (L1 και L2) είτε αυτές των 70 kWh, για αυτονομία 200 και 340 χλμ., αντίστοιχα (πρότυπο WLTP). Το ηλεκτροκίνητο γαλλικό βαν φέρει ως στάνταρ έναν μονοφασικό φορτιστή 7 kW και προαιρετικά έναν τριφασικό ισχύος 22 kW. Σε έναν δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης των 50 kW, οι μπαταρίες φτάνουν στο 80% πληρότητας μέσα σε μία ώρα. Εναλλακτικά, σε ένα Wall Box των 22 kW, απαιτούνται 5 ώρες για την πλήρη φόρτιση των μικρών μπαταριών και 9 ώρες για τις μεγάλες. Από την άλλη, αν το αυτοκίνητο συνδεθεί με τον μονοφασικό φορτιστή σε ένα Wall Box των 7,4 kW, χρειάζονται 6 ή 9 ώρες αντίστοιχα.

Αξίζει να αναφερθεί, πως το νέο Peugeot e-Boxer θα παράγεται στο εργοστάσιο Sevel της Ιταλίας, που αποτελεί τη μεγαλύτερη μονάδα κατασκευής LCV παγκοσμίως. Σημειώνεται κλείνοντας, πως οι μπαταρίες του ηλεκτρικού μοντέλου συνοδεύονται από 8ετή εγγύηση (ή 160.000 χλμ.) για το 70% της απόδοσής τους.