«Παύλο αύριο το μεσημέρι θα πλύνουμε και θα γυαλίσουμε το φορτηγό και το απόγευμα θα είναι έτοιμο για φωτογράφιση».

Αυτές ήταν οι πρώτες κουβέντες που μας είπε στο τηλέφωνο ο Βασίλης Σαράντης, από τη γνωστή ψυγειομεταφορική εταιρεία Sarantis Trans με έδρα τη Λάρισα. «Και ποιος είναι ο καλύτερος τίτλος για το άρθρο μας;» θα τον ρωτήσουμε. «The Absolute Change, η απόλυτη αλλαγή», θα μας απαντήσει και θα συμπληρώσει: «Το 2014 είχαμε φωτογραφίσει ξανά το συγκεκριμένο φορτηγό, αλλά πλέον του κάναμε τόσες πολλές αλλαγές που νομίζεις ότι είναι καινούργιο». Η περιέργειά μας έφτασε στα ύψη μέχρι να συναντήσουμε την επόμενη ημέρα το παλιότερο μοντέλο της μεταφορικής, η οποία στο σύνολό της αποτελείται από Euro 6 φορτηγά σήμερα. Όμως, τη μεγαλύτερη συναισθηματική αξία για τον ιδιοκτήτη της, έχει το τρίτο κατά σειρά φορτηγό που είχε αγοράσει πριν αρκετά χρόνια.

Την επόμενη ημέρα ήμασταν συνεπείς στο ραντεβού μας, τόσο εμείς όσο και ο Βασίλης Σαράντης τον οποίο πετύχαμε να βάζει τις τελευταίες πινελιές επάνω στο 164. Μαζί μας, φυσικά, ήταν και ο άλλος σκανιάκιας της επιχείρησης, ο Αποστόλης Ρομοσιός, ο οποίος με τη σειρά του συνέβαλε στην ολική μετατροπή του Orange Power. Με κινήσεις ακριβείας ο Βασίλης πάρκαρε στο σημείο που θέλαμε το συρόμενο, έτσι ώστε να το θαυμάσουμε από κοντά. Οι αλλαγές στην καμπίνα του Scania αφορούν στο σύνολό τους την εσωτερική και εξωτερική του εμφάνιση, με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Η μπροστινή μπάρα η οποία έχει βαφτεί στα χρώματα του αυτοκινήτου, είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ενώ από εκεί και πέρα όλα είναι καινούργια, όπως το μπαράκι με τα προβόλια, ο γείσος και η φωτεινή επιγραφή.

Διαβάστε περισσότερα, στο τεύχος Ιανουαρίου (393) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.