«Παύλο αύριο το μεσημέρι θα πλύνουμε και θα γυαλίσουμε το φορτηγό και το απόγευμα θα είναι έτοιμο για φωτογράφιση», ήταν οι πρώτες κουβέντες που μας είπε στο τηλέφωνο ο Βασίλης Σαράντης, από τη γνωστή ψυγειομεταφορική εταιρεία Sarantis Trans με έδρα τη Λάρισα. «Και ποιος είναι ο καλύτερος τίτλος για το άρθρο μας;» θα τον ρωτήσουμε. «The Absolute Change, η απόλυτη αλλαγή», θα μας απαντήσει και θα συμπληρώσει:

«Το 2014 είχαμε φωτογραφίσει ξανά το συγκε-κριμένο φορτηγό, αλλά πλέον του κάναμε τόσες πολλές αλλαγές που νομίζεις ότι είναι καινούργιο».

Η περιέργειά μας έφτασε στα ύψη μέχρι να συναντήσουμε την επόμενη ημέρα το παλιότερο μοντέλο της μεταφορικής, η οποία στο σύνολό της αποτελείται από Euro 6 φορτηγά σήμερα. Όμως, τη μεγαλύτερη συναισθηματική αξία για τον ιδιοκτήτη της, έχει το τρίτο κατά σειρά φορτηγό που είχε αγοράσει πριν αρκετά χρόνια.

Orange Dragon facelift

Την επόμενη ημέρα ήμασταν συνεπείς στο ραντεβού μας, τόσο εμείς όσο και ο Βασίλης Σαράντης τον οποίο πετύχαμε να βάζει τις τελευταίες πινελιές επάνω στο 164. Μαζί μας, φυσικά, ήταν και ο άλλος σκανιάκιας της επιχείρησης, ο Αποστόλης Ρομοσιός, ο οποίος με τη σειρά του συνέβαλε στην ολική μετατροπή του Orange Power. Με κινήσεις ακριβείας ο Βασίλης πάρκαρε στο σημείο που θέλαμε το συρόμενο, έτσι ώστε να το θαυμάσουμε από κοντά. Οι αλλαγές στην καμπίνα του Scania αφορούν στο σύνολό τους την εσωτερική και εξωτερική του εμφάνιση, με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Η μπροστινή μπάρα η οποία έχει βαφτεί στα χρώματα του αυτοκινήτου, είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ενώ από εκεί και πέρα όλα είναι καινούργια, όπως το μπαράκι με τα προβόλια, ο γείσος και η φωτεινή επιγραφή.

Με στυλ λαχαναγορίτικο

Όπως έχουμε γράψει παλαιότερα, τα λαχαναγορίτικα φορτηγά είναι μια κατηγορία από μόνα τους, τόσο στη εμφάνισή τους όσο και στους αναβαθμισμένους κινητήρες τους με την προσθήκη αρκετών επιπλέον ίππων. Όπως αναφέρουν οι ιδιοκτήτες των φορτηγών που δουλεύουν με λαχαναγορές, οι παραδόσεις των εμπορευμάτων γίνονται σε ασφυκτικά χρονικά πλαίσια, οπότε το κάθε λεπτό είναι κέρδος, χωρίς να υπάρχει περιθώριο για καθυστερήσεις. Το συρόμενο της Sarantis Trans απέκτησε παρουσιαστικό λαχαναγορίτικου φορτηγού με χαμηλό προφίλ ελαστικών στην καρότσα του, κατάλληλο για ψηλά φορτία, και επιπρόσθετα ο V8 κινητήρας του είναι «κατσαβιδιασμένος», όπως συνηθίζουμε να λέμε. Και βέβαια, το βράδυ είναι χάρμα οφθαλμών με τον έξτρα φωτισμό του!

Ο Βασιλιάς στο θρόνο του

Την πρώτη φορά που φωτογραφίσαμε το 164 η καμπίνα του ήταν ντυμένη με δερματίνη πορτοκαλί και λευκού χρώματος, τώρα όμως ανήκει πλέον στο παρελθόν. Τη θέση της έχει πάρει καινούργιας σχεδίασης ταπετσαρία σε σκούρα απόχρωση, πιο μοντέρνα, που θυμίζει πραγματικό σαλόνι με όλα τα κομφόρ για τον οδηγό της. Όπως για παράδειγμα η τηλεόραση, στη δεξιά πλευρά του κάτω κρεβατιού. Οι δεσμοί με το παρελθόν της Scania δεν έχουν κοπεί και ως φόρος τιμής στα παλαιότερα μοντέλα, τοποθετήθηκε στην πλάτη της καμπίνας, το κοκάλινο τριάκτινο τιμόνι, το οποίο μάλιστα είναι και φωτιζόμενο το βράδυ! Το εσωτερικό επιμελήθηκε με επιτυχία το κατάστημα Kazakos design.

Καλύτερο από ποτέ

Πριν αποχαιρετήσουμε τον Βασίλη θα μας ρωτήσει αν μας άρεσε το νέο στυλ του 164 ή αν το προτιμούμε με την παλαιότερη εμφάνισή του. Εμείς με τη σειρά μας του απαντούμε ότι η απόλυτη αλλαγή, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!