Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ZF PowerLine, το οποίο μετά τα επιβατικά ΙΧ οχήματα, περνάει και στα επαγγελματικά (μεσαία φορτηγά, λεωφορεία και pick-up) μεικτού βάρους έως και 26 τόνων.
Η παραγωγή προς το παρόν λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της ZF που βρίσκεται στο Φριντριχσάφεν της Γερμανίας, ενώ από το 2023 και μετά, θα πραγματοποιείται και στη μονάδα της πόλης Gray Court, στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ. Σημειώνεται, πως το κιβώτιο ZF Powerline διαθέτει μετατροπέα ροπής και είναι κατάλληλο για κινητήρες που αποδίδουν ροπή έως και 1.200 Nm.
Σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης μέχρι και κατά 10%, σε σχέση με τα υπάρχοντα ανταγωνιστικά κιβώτια που υπάρχουν στην αγορά. Ζυγίζει μόλις 150 κιλά και έχει τελική σχέση μετάδοσης 7,64 (σχέσεις μετάδοσης 4,89-0,64 και όπισθεν 4,25). Υποστηρίζεται, επίσης, δυναμολήπτης (PTO ή σασμανάκι, όπως είναι ευρέως γνωστό).
Αξίζει να αναφερθεί, πως το μειωμένο λειτουργικό κόστος επιτυγχάνεται, όχι μόνο μέσω της χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου, αλλά και των μεγαλύτερων διαστημάτων αλλαγής λαδιού, χάρη στη χρήση του σύγχρονου λαδιού μετάδοσης ZF-Ecofluid Life Plus (χωρητικότητα λαδιού 16,6 λτ.). Επιπλέον, οι γνωστές λειτουργίες λογισμικού της ZF -όπως το προγνωστικό GPS PreVision- το αυτόματο stop-start, η υποβοήθηση εκκίνησης σε λόφο και οι ελιγμοί χαμηλής ταχύτητας, αυξάνουν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του κιβωτίου στην καθημερινή χρήση.