Η Peugeot λανσάρει τα μικρότερα ηλεκτρικά μοντέλα της γκάμας της –το ελαφρύ επαγγελματικό e-Partner και το επιβατικό e-Rifter– δύο οχήματα που φορτίζουν τις μπαταρίες τους σε μισή ώρα και υπόσχονται μέγιστη αυτονομία 280 χλμ.

Μετά το e-Expert που βραβεύτηκε ως «Διεθνές Van της Χρονιάς 2021» και το μεγαλύτερο e-Boxer, η Peugeot παρουσιάζει το μικρότερο e-Partner και αποκτά μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων. Η μηδενικών ρύπων έκδοση του Partner -το οποίο έχει πουλήσει έως τώρα πάνω από 2 εκ. μονάδες σε περισσότερες από 100 χώρες- θα κατασκευάζεται στο Βίγκο της Ισπανίας και θα πραγματοποιήσει το εμπορικό της ντεμπούτο στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους. Την ίδια περίοδο, θα λανσαριστεί και η επιβατική έκδοση του οχήματος, το e-Rifter των 5 ή 7 θέσεων, το οποίο -όπως και το van- θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις μήκους και θα τοποθετηθεί στην ηλεκτρική γκάμα της γαλλικής εταιρείας, κάτω από το 9θέσιο e-Traveller. Αμφότερα τα μοντέλα, στηρίζονται στη νέα πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) του ομίλου PSA.

Όσον αφορά στο μικρό e-Van της Peugeot, αυτό -όπως και στις συμβατικές του εκδόσεις- θα διατίθεται ως van σε δύο μήκη αμαξώματος (Standard και Long), όπως και ως crew-cab όχημα μεταφοράς 4+1 επιβατών, αποκλειστικά στην έκδοση Long των 4,75 μέτρων. Αντί για διθέσιο, το van μπορεί να αποκτηθεί και ως 3θέσιο με την τοποθέτηση του πάγκου Multiflex. Σε αυτόν, η μεσαία θέση φιλοξενεί στη βάση της έναν αποθηκευτικό χώρο που κλειδώνει και επιπλέον μπορεί να μετατραπεί σε ένα μικρό γραφείο, ενώ με την αναδίπλωση της ακριανής θέσης, είναι δυνατή η μεταφορά αντικειμένων μήκους έως και 3,44 μέτρων.

Όπως το συμβατικής τεχνολογίας, έτσι και το e-Rifter λανσάρεται σε δύο εκδόσεις μήκους, με 5 ή 7 καθίσματα, με την Standard των 4,4 μέτρων να μπορεί επίσης να αποκτηθεί ως επταθέσια. Χάρη στη λειτουργία «Magic Flat», τα τρία ανεξάρτητα καθίσματα της 2ης σειράς μπορούν εύκολα να αναδιπλωθούν, πατώντας τον σχετικό διακόπτη που βρίσκεται στον χώρο αποσκευών. Επιπλέον, τα δύο καθίσματα της 3ης σειράς στην έκδοση Long, είναι συρόμενα και αφαιρούμενα, αυξομειώνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, του οποίου η εταζέρα μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο θέσεις. Σημαντικό είναι το γεγονός πως η πρόσβαση στον χώρο αποσκευών μπορεί να γίνει και μέσω του ανοιγόμενου πίσω παράθυρου.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση, στο τεύχος Απριλίου (396) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.