Τη μεταφορά δύο swap bodies (κοντέινερ συνδυασμένων μεταφορών) μήκους 7,45 μέτρων έκαστο, επιτρέπει το νέο Swap Liner της Krone, με το μέγιστο βάρος συρμού να παραμένει στους 40 τόνους.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, αυτός ο συνδυασμός προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 1,5 λτ./100 χλμ., σε σύγκριση με τη μεταφορά του ίδιου φορτίου από τράκτορα και επικαθήμενο. Σημειώνεται, πως το νέο αυτό μοντέλο της Krone προσφέρεται σε εκδόσεις δύο ή τριών αξόνων και πως προέκυψε όταν πέρυσι τροποποιήθηκαν οι κανονισμοί κυκλοφορίας για αυτόν τον συνδυασμό, αυξάνοντας το μέγιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος από τα 17,80 στα 17,88 μέτρα.

Σε ό,τι αφορά στα χαρακτηριστικά του νέου Swap Liner, το σασί διαθέτει τον πατενταρισμένο υβριδικό λαιμό ύψους 85 χλστ. της εταιρείας, που επιτρέπει τη χρήση ελαστικών διάστασης 315/80 R22,5 στον κινητήριο άξονα. Ταυτόχρονα, διασφαλίζει την ακριβή συμμόρφωση με το μέγιστο συνολικό ύψος των 4.000 χλστ. για μεταφορά swap bodies ύψους 2.750 χλστ.

Επιπλέον, το πλαίσιο του λαιμού χρησιμεύει ως οδηγός κατά τη σύνδεση των εναλλασσόμενων νταλικών συνδυασμένων μεταφορών, καθώς ειδικές υποδοχές στο πίσω μέρος του οχήματος, διασφαλίζουν ότι τα εμπορευματοκιβώτια είναι σωστά τοποθετημένα και ευθυγραμμισμένα. Μεγάλη βοήθεια για τον οδηγό είναι και το «High Speed Stability», ένα καινοτόμο σύστημα σταθερότητας κατά τις υψηλές ταχύτητες το οποίο βελτιώνει σημαντικά τον χειρισμό του οχήματος. Επιπλέον, ένα πρόσθετο σύστημα διευκολύνει περαιτέρω το «γεφύρωμα» των δύο κινητών αφαιρούμενων κοντέινερ.

Αναλυτικότερα, όταν ο οδηγός βάλει την όπισθεν στο κιβώτιο και το φορτηγό είναι άφορτο, οι φούσκες του πρώτου άξονα ξεφουσκώνουν και ο δεύτερος άξονας ανυψώνεται, κάτι που μειώνει σημαντικά την αιώρηση (τραμπάλα) του ημιρυμουλκούμενου στο πίσω μέρος. Σημειώνεται, τέλος, πως στον εξοπλισμό ασφαλείας του Swap Liner περιλαμβάνονται στοιχεία όπως τα πλευρικά φλας, ενώ κατόπιν αιτήματος η Krone μπορεί να τοποθετήσει κάμερα οπισθοπορείας.