Βασισμένα πάντα στις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη, της διαφάνειας και της αξιοπιστίας, τα συνεργεία της Star Automotive Ελλάς, τα γνωστά Service Centers επεκτείνονται τώρα σε όλη την γκάμα των επαγγελματικών Mercedes-Benz -βαν, φορτηγά, λεωφορεία- ενώ έχουν ήδη λάβει πιστοποίηση και για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Για τη διεύρυνση όλων των συνεργείων, τον τρόπο που λειτουργούν, τα οφέλη για τους ιδιοκτήτες των οχημάτων, αλλά και το άνοιγμά τους προς τα παλαιότερα οχήματα μας ενημερώνει ο κ. Αντώνης Ευαγγελούλης στη συνέντευξη που μας παραχώρησε.
Ο κ. Ευαγγελούλης είναι Γενικός Διευθυντής Επαγγελματικών Οχημάτων της Daimler Truck AG και έχει αναλάβει από φέτος διευρυμένα καθήκοντα ως υπεύθυνος των Service Centers της Star Automotive Ελλάς, που είναι ο Γενικός Διανομέας των Επιβατηγών και Ελαφρών Επαγγελματικών οχημάτων Mercedes-Benz και smart, των φορτηγών Mercedes Benz και FUSO καθώς και των Λεωφορείων Mercedes-Benz και Setra της Daimler Truck στην Ελλάδα.
ΕΡ.: Γνωρίζουμε ότι τα Service Centers στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, έχουν μία μακρά σύνδεση με τη μάρκα Mercedes Benz ως εξουσιοδοτημένα σημεία υπηρεσιών Omniplus για ιδιοκτήτες λεωφορείων. Ποια είναι η νέα πρόταση που φέρνουν στην αγορά των επαγγελματικών συνεργείων τα Service Centers της Star Automotive Ελλάς;
ΑΠ.: Τα δύο συνεργεία μας μετρούν ήδη δύο δεκαετίες ζωής. Όπως ξέρουμε, η εμπειρία έρχεται με το χρόνο και η γνώση με την τριβή, και έχουμε συγκεντρώσει πολύ και από τα δύο αυτά χαρακτηριστικά. Από φέτος, η Star Automotive Ελλάς αποφάσισε να επεκτείνει τη δραστηριότητα των Service Centers σε όλη την γκάμα επαγγελματικών οχημάτων Mercedes-Benz, δηλαδή, σε ελαφρά και βαρέα φορτηγά, FUSO CANTER και eCanter, ενώ προετοιμαζόμαστε να εντάξουμε στο χαρτοφυλάκιό μας και το UNIMOG, παραμένοντας φυσικά επισκευαστής λεωφορείων Mercedes-Benz και SETRA. Αξίζει να σημειώσουμε πως τα Service Centers μας, είναι τα μόνα εξουσιοδοτημένα σημεία για το πλήρως ηλεκτρικό eCanter. Επιπλέον, διαθέτουμε όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και ειδικά εργαλεία για τα παραπάνω οχήματα και οι τεχνικοί μας εκπαιδεύονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις και στα νέα δεδομένα, στον τομέα της εξειδίκευσής τους. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι και τα δύο Service Centers διαθέτουν δικές τους αποθήκες ανταλλακτικών με χιλιάδες κωδικούς, ενώ έχουν άμεση πρόσβαση στο Logistics Center της Star Automotive Ελλάς (33.000 κωδικοί ανταλλακτικών).
ΕΡ.: Ανέκαθεν οι ιδιοκτήτες των καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων επιζητούσαν μια σχέση εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους των συνεργείων. Ποιες είναι οι βασικές αρχές πάνω στις οποίες τα Service Centers της Star Automotive Ελλάς κτίζουν αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης;
ΑΠ.: Κατ’ αρχάς, η Star Automotive Ελλάς (όπως η προκάτοχός της, Mercedes-Benz Ελλάς), εισάγει και διανέμει όλα τα προϊόντα Mercedes-Benz στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, πληροί και εφαρμόζει με ευλάβεια όλες τις προδιαγραφές των κατασκευαστών. Για παράδειγμα, όλες οι εργασίες που εκτελούνται σε κάθε όχημα, δεν προκύπτουν από εκτίμηση κάποιου τεχνικού, αλλά είναι αυτές που το σύστημα του εργοστασίου ορίζει, εξασφαλίζοντας πλήρη διαφάνεια στον πελάτη. Πέραν αυτού, η υποδοχή κάθε οχήματος γίνεται βάσει αυστηρών πρωτοκόλλων συμβάλλοντας στη σωστή και τίμια διαχείριση των πελατών μας και των περιουσιακών τους στοιχείων. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις συνεχείς εκπαιδεύσεις των ανθρώπων μας και τις κατά ISO πιστοποιήσεις μας, δημιουργούν ένα συνολικό μηχανισμό προσανατολισμένο στις αρχές, εξυπηρέτηση, διαφάνεια, πιστότητα.
ΕΡ.: Σήμερα, πολλές είναι οι επιχειρήσεις που αποφασίζουν να επενδύσουν σε καινούργια οχήματα, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης μεταφοράς και των Logistics. Συνακόλουθα, αυξημένες είναι και οι απαιτήσεις των ιδιοκτητών αυτών των οχημάτων για υπηρεσίες After Sales που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Πώς μπορούν τα Service Centers να εξυπηρετήσουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των επαγγελματιών, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τον χρόνο ακινητοποίησης των οχημάτων;
ΑΠ.: Πράγματι οι ανάγκες μεταφοράς μεταβάλλονται και μαζί τους αλλάζει και ο τρόπος υποστήριξης των οχημάτων. Η γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση προκύπτει από τον σωστό προγραμματισμό των ραντεβού, την ακριβή και καίρια διάγνωση, την επάρκεια ανταλλακτικών αλλά και τεχνιτών, και τα Service Centers μας είναι σε θέση να τα προσφέρουν όλα αυτά. Επιπλέον, διατίθενται συμβόλαια συντήρησης που διευκολύνουν τους πελάτες μας από απρογραμμάτιστα έξοδα, προσφέρουμε πακέτα εποχικών προσφορών καθώς επίσης και πακέτα προσφορών για συγκεκριμένες εργασίες. Σύντομα θα αναρτώνται όλα και στο www.starautomotiveservicecenters.gr για την αμεσότερη ενημέρωση των πελατών μας.
ΕΡ.: Τι γίνεται στην περίπτωση έκτακτων περιστατικών ή ακινητοποιήσεων εκτός εργάσιμων ωρών/ημερών;
ΑΠ.: Στις περιπτώσεις αυτές επεμβαίνει όχημα 24ωρου Service, εξοπλισμένο με ό,τι χρειάζεται για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων και επανδρωμένο από τους τεχνικούς μας. Ακόμα κι αν ένα περιστατικό συμβεί εκτός της γεωγραφικής μας εμβέλειας θα εξυπηρετηθεί χάρη στον άψογο συντονισμό και στη συνεργασία όλου του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Star Automotive Ελλάς.
ΕΡ.: Στην Ελλάδα, η μάρκα Mercedes-Benz διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο επαγγελματικών αυτοκινήτων-φορτηγών, βαν λεωφορείων- διαφόρων ηλικιών, τα περισσότερα των οποίων έχουν εισαχθεί ως μεταχειρισμένα. Τα Service Centers της Star Automotive Ελλάς μπορούν να εξυπηρετήσουν και αυτά τα οχήματα; Τίθενται προϋποθέσεις; Αν ναι, ποιες;
ΑΠ.: Φυσικά και εξυπηρετούμε παλαιότερα οχήματα. Και υπάρχουν οικονομικές εναλλακτικές για τα οχήματα αυτά, όπως ανταλλακτικά ανακατασκευής ή ακόμη και εργοστασιακά ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας αλλά ειδικά προσαρμοσμένα για παλαιότερες κατασκευαστικές σειρές οχημάτων όπως το portfolio ανταλλακτικών TruckParts για τα φορτηγά Mercedes Benz ή αντίστοιχα τα ανταλλακτικά ValueParts για τα FUSO.