Τροχοί & TIR

Ford Transit Custom: τώρα με ευέλικτα χρηματοδοτικά

Mε μηνιαία δόση από 199€, μπορεί να αποκτήσει το Ford Transit Custom κάθε εταιρεία ή ελεύθερος επαγγελματίας -μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου- χάρη στο νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Custom Ford Pro Plus
Τρίτη 15/09/2020 - 11:23
Κοινοποίηση στα Social Media
Την απόκτηση ενός Ford Transit Custom απλοποιεί το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Custom Ford Pro Plus.
Την απόκτηση ενός Ford Transit Custom απλοποιεί το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Custom Ford Pro Plus.

Mε μηνιαία δόση από 199€, μπορεί να αποκτήσει το Ford Transit Custom κάθε εταιρεία ή ελεύθερος επαγγελματίας -μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου- χάρη στο νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Custom Ford Pro Plus.

Το εν λόγω πρόγραμμα της Ford Motor Ελλάς είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, προσαρμοζόμενο στα μέτρα του κάθε επαγγελματία και προσφέρει -μεταξύ άλλων- σταθερό επιτόκιο 5,6%, περίοδο αποπληρωμής από 12 έως και 84 μήνες, και ελάχιστη προκαταβολή από 25%.

Παράδειγμα χρηματοδότησης

Μοντέλο: Transit Custom Van 280S Base 2.0L EcoBlue 105PS

  • Ανώτατη Λιανική Τιμής Πώλησης: 22.657€

  • Προκαταβολή 40%: 9.130€

  • Ποσό χρηματοδότησης: 13.527€

  • Αριθμός δόσεων: 84

  • Επιτόκιο 5,6% (πλέον εισφοράς 0,60% του Ν. 128/1975)

  • Έξοδα: €300

  • ΣΕΠΠΕ: 7,1%

  • Μηνιαία δόση: 198,91€

Σημειώνεται ότι, η φορτιζόμενη υβριδική έκδοση (PHEV) του μοντέλου, το Ford Transit Custom Plug-In Hybrid, απέσπασε τον τίτλο «International Van of the Year» για το 2020. Υπενθυμίζεται, πως μπορεί να φορτίζεται μέσω εξωτερικής πηγής ηλεκτρικής ενέργειας, παρέχοντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 56 χλμ., σύμφωνα με τον κύκλο NEDC. Οι εμπρός τροχοί του οχήματος κινούνται αποκλειστικά από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 92,9 kW, ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh. Ο βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost της Ford λειτουργεί ως «range extender» για επέκταση της αυτονομίας, που με αυτό τον τρόπο υπερβαίνει συνολικά τα 500 χλμ.

Επιπλέον, στην γκάμα περιλαμβάνεται και το Transit Custom EcoBlue Hybrid, το οποίο χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα αντί του στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας αφενός την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας στις φάσεις επιβράδυνσης, αφετέρου τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48-volt. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία χρησιμοποιείται για να ενισχύσει τη ροπή του 2.0L EcoBlue κινητήρα ντίζελ, η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης του οποίου ξεκινά από τα 5,4 λτ./100 χλμ. (NEDC).

Η γκάμα ολοκληρώνεται με το πετρελαιοκίνητο Transit Custom EcoBlue που εξοπλίζεται με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα της εταιρείας, σε εκδόσεις που αποδίδουν ισχύ 105, 130, 170 ή 185 PS, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

PreviousNext