Αυτονομία 600 χλμ. αναμένεται να έχει το ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου, που συμφώνησαν να εξελίξουν από κοινού η Toyota και η εταιρεία μέλος του ιαπωνικού ομίλου, Hino Motors.

Το μικτού βάρους 25 τόνων υδρογονοκίνητο φορτηγό, στηρίζεται στο Hino Profia και έχει μήκος 11.990 χλστ., πλάτος 2.490 χλστ. και ύψος 3.780 χλστ. Εξοπλίζεται με δύο κυψέλες καυσίμου της Toyota, τις οποίες εξέλιξε πρόσφατα η ιαπωνική μάρκα προκειμένου να τις τοποθετήσει στο επόμενης γενιάς ΙΧ μοντέλο της, Mirai. Το υδρογόνο θα αποθηκεύεται σε υψηλής πίεσης (70MPa) δεξαμενές, άγνωστης προς το παρόν χωρητικότητας, με τις δύο εταιρείες να μην ανακοινώνουν ακόμα τα χαρακτηριστικά του ηλεκτροκινητήρα και τη χωρητικότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου του φορτηγού.

Υπενθυμίζεται, πως η Hino Motors Ltd και ο γερμανικός όμιλος TRATON GROUP έχουν δημιουργήσει την κοινοπραξία προμηθειών «HINO & TRATON Global Procurement», ενώ συνεργάζονται και στην ηλεκτροκίνηση, με την TRATON να επικεντρώνεται σε εφαρμογές βαρέως τύπου (Scania, MAN) και τη Hino σε ελαφρά και μεσαία φορτηγά. Σημειώνεται, τέλος, πως η Hino λανσάρει εδώ και λίγο καιρό στην ιαπωνική αγορά, το υβριδικό 25τονο Profia Hybrid.