Τροχοί & TIR

Το νέο Ford Cargo 1846 T

και η συνεχιζόμενη υπερπαραγωγή Επαγγελματικών Αυτοκινήτων Ford στην Τουρκία Σε πλήρη ανάπτυξη παραμένει η τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία με συνεχείς επεκτάσεις των εργοστασίων παραγωγής οχημάτων κάθε κατηγορίας βάρους και με δυνατότητες που καλύπτουν πλήρως τη ζήτηση τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και των εξαγωγών. Μεταξύ των κορυφαίων Τούρκων κατασκευαστών είναι και η FORD OTOSAN με εργοστάσια στο Εσκισεχίρ και στο Κοτσαέλι κοντά στη Σμύρνη, με μετόχους τον όμιλο Kos και τη Ford να μοιράζονται το 80% των μετοχών, ενώ το 20% ανήκει στο επενδυτικό κοινό.
από Μανώλης Αγριμανάκης | Σάββατο 01/09/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Kαι η συνεχιζόμενη υπερπαραγωγή

Επαγγελματικών Αυτοκινήτων Ford στην Τουρκία

Σε πλήρη ανάπτυξη παραμένει η τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία με συνεχείς επεκτάσεις των εργοστασίων παραγωγής οχημάτων κάθε κατηγορίας βάρους και με δυνατότητες που καλύπτουν πλήρως τη ζήτηση τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και των εξαγωγών.

Μεταξύ των κορυφαίων Τούρκων κατασκευαστών είναι και η FORD OTOSAN με εργοστάσια στο Εσκισεχίρ και στο Κοτσαέλι κοντά στη Σμύρνη, με μετόχους τον όμιλο Kos και τη Ford να μοιράζονται το 80% των μετοχών, ενώ το 20% ανήκει στο επενδυτικό κοινό. Αφορμή της πρόσφατης επίσκεψής μας στάθηκε η παραγωγή νέων πιο εξελιγμένων βαρέων φορτηγών της μάρκας Ford Cargo στο εργοστάσιο του Εσκισεχίρ με κορυφαίο μοντέλο το 1846 Τ και είναι η πρώτη φορά που ο Τούρκος κατασκευαστής πηδάει σε μια συνήθη ευρωπαϊκή κατηγορία βάρους και ισχύος θέλοντας έτσι αφενός να ενισχύσει τις εξαγωγές του προς την ΕΕ και αφετέρου να εισβάλει στην τεράστια αγορά της Ν. Αμερικής με ένα άκρως ανταγωνιστικό προϊόν και με σύμμαχο την Ford Bραζιλίας η οποία, ας σημειωθεί μετείχε στην ανάπτυξη της νέας αυτής σειράς των φορτηγών.

Έτσι λοιπόν, το αυτοκίνητο διαθέτει αρκετά βασικά ευρωπαϊκά στοιχεία, όπως αυτοματοποιημένο σασμάν ZF, σύστημα διεύθυνσης επίσης ZF, ηλεκτρονικά συστήματα Bosch και άλλων εξειδικευμένων εταιρειών, ενώ καρδιά του τράκτορα, αποτελεί ο 6κύλινδρος κινητήρας των 10,3 λίτρων σε επίπεδο Euro 5 με τη χρήση adblue. Αποδίδει την ισχύ των 460 ίππων στις 2.100 σαλ, ενώ η μέγιστη ροπή των 2.100 Νm είναι διαθέσιμη από τις 1050 σαλ.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Σεπτεμβρίου παρουσιάζουμε την πλούσια γκάμα των φορτηγών αλλά και το «μικρό» μυστικό που μας αποκάλυψε η Ford στο εργοστάσιό της στην Τουρκία.

PreviousNext