Τροχοί & TIR

Νέο Isuzu D-MAX Extended Cab 4X4 LS1

Το νέο Isuzu D-Max διατίθεται στην ελληνική αγορά, με τρεις διαφορετικές επιλογές σε καμπίνες, με ή χωρίς σύστημα τετρακίνησης και πληθώρα επιλογών σε επίπεδα εξοπλισμού άνεσης και επαγγελματικών εφαρμογών. Όπως είχαμε αναφέρει και μετά την πρώτη μας επαφή, κατά τη διάρκεια της πρώτης παρουσίασης στον Ειδικό Τύπο, το Isuzu είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους κρίσιμους τομείς από τον προκάτοχό του που, συνεχίζει την εμπορική του πορεία με μειωμένες τιμές.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Δευτέρα 01/10/2012 - 11:58
Κοινοποίηση στα Social Media

Το νέο Isuzu D-Max διατίθεται στην ελληνική αγορά, με τρεις διαφορετικές επιλογές σε καμπίνες, με ή χωρίς σύστημα τετρακίνησης και πληθώρα επιλογών σε επίπεδα εξοπλισμού άνεσης και επαγγελματικών εφαρμογών. Όπως είχαμε αναφέρει και μετά την πρώτη μας επαφή, κατά τη διάρκεια της πρώτης παρουσίασης στον Ειδικό Τύπο, το Isuzu είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους κρίσιμους τομείς από τον προκάτοχό του που, συνεχίζει την εμπορική του πορεία με μειωμένες τιμές.

Το νέο D-Max είναι το πλέον «φρέσκο» μοντέλο της αγοράς στην κατηγορία των ελαφρών ημιφορτηγών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο γραμμής μετάδοσης κίνησης, στοιχείων εκμετάλλευσης και εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης. Όλες οι εκδόσεις κινούνται από τον νέο τετρακύλινδρο των 2,5 λίτρων της εταιρείας, με ισχύ 163 hp (ροπή 400 Nm) που υπερκαλύπτει την αντιρρυπαντική νόρμα Euro 5.

Επιλέξαμε για εκτεταμένη δοκιμή την έκδοση με τη «μιάμισι» καμπίνα καθώς είναι και η πλέον ενδεικνυόμενη για πλήθος επαγγελματιών. Κυρίως, εξαιτίας του πολυμορφικού χαρακτήρα της: κερδίζεις 243 χιλιοστά ωφέλιμο μήκος φόρτωσης, χωρίς να απεμπολείς τη δυνατότητα μεταφοράς δύο επιβατών στα πίσω ανακλινόμενα καθίσματα για μικρές/μεσαίες αποστάσεις.

Μετά από μία εβδομάδα συμβίωσης με το νέο Isuzu, οι σημειώσεις είναι αρκετές και τις καταγράφουμε στο τεύχος Οκτωβρίου που κυκλοφορεί.

Διαβάστε επίσης

PreviousNext