Τροχοί & TIR

Mercedes Sprinter 7G-Tronic

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί, ο συντάκτης του ΤΡΟΧΟΙ & TIR Βασίλης Δαραμούσκας αναλύει από το Ντίσελντορφ την τελευταία εκδοχή του μεγάλου βαν της Mercedes που, διατίθεται πλέον και με το
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 01/11/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί, ο συντάκτης του ΤΡΟΧΟΙ & TIR Βασίλης Δαραμούσκας αναλύει από το Ντίσελντορφ την τελευταία εκδοχή του μεγάλου βαν της Mercedes που, διατίθεται πλέον και με το νέο αυτόματο εφτάρι κιβώτιο 7G-Tronic με μετατροπέα ροπής. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, με το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι εφικτή μια μέση κατανάλωση της τάξης των 7 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα στο πάνελ βαν Sprinter 316 CDI για παράδειγμα, που ήταν διαθέσιμο στην παρουσίαση.

 

Σε συνδυασμό με τα πακέτα αποδοτικότητας BlueEfficiency και τη νέα τελική σχέση μετάδοσης (i=0,728) η Mercedes υπόσχεται πολύ βελτιωμένες επιδόσεις και οικονομία σε καύσιμο σε σχέση με το γνωστό πεντάρι αυτόματο κιβώτιο. Το 7G-Tronic είναι διαθέσιμο για όλα τα πισωκίνητα Sprinter με κινητήρα πετρελαίου σε έκδοση με κλειστό αμάξωμα, σε όλες τις κατηγορίες μικτού βάρους. Περισσότερα στο τεύχος #295 που μόλις κυκλοφορεί, μαζί με αναλυτικές οδηγικές εντυπώσεις από τη γκάμα διανομών της Daimler, από κόμπακτ βαν μέχρι ελκυστήρα για έως 40 τόνους μικτού βάρους καθώς και εκτίμηση των αλλαγών σε σχεδιασμό και γραμμή μετάδοσης κίνησης με έμφαση στα νέα Euro 6 σύνολα και τη χρήση πακέτων αποδοτικότητας.

 

Διαβάστε επίσης

Η μεγάλη πρεμιέρα της Θεσσαλονίκης: νέο Volvo FH16 780, το ισχυρότερο φορτηγό παραγωγής του κόσμου με 3.800 Nm ροπής

Το Ranger Wildtrak διαθέτει πακέτο off-road, το οποίο περιλαμβάνει πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος για μεγαλύτερη πρόσφυση και ποδιές στο κάτω μέρος για εξαρτήματα που είναι ευαίσθητα κατά το πέρασμα από ανώμαλες επιφάνειες.

mercedes

Η εμπρόσθια ανάρτηση είναι με τρία παραβολικά ελατήρια και η πίσω με οκτώ αερόφουσκες δεύτερης γενιάς.

fuso

Stellantis: Ομοβροντία 12 Van

PreviousNext