Τροχοί & TIR

Οδηγούμε Mercedes Vito E-Cell

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί ο συντάκτης του Τροχοί & TIR Βασίλης Δαραμούσκας δοκιμάζει στη Γερμανία, το ηλεκτρικό Mercedes Vito E-Cell σε έκδοση πάνελ βαν (υπάρχει και αντίστοιχη Crewbus). Ένα κινητό εργαστήριο δοκιμών της Mercedes με διάφορες εταιρείες ταχυμεταφορών και πελάτες όπως τα Γερμανικά Ταχυδρομεία να θεωρούν ήδη «ώριμη» τη συγκεκριμένη τεχνολογία καθώς το μεταφορικό τους έργο υπερκαλύπτεται από την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 01/11/2012 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί ο συντάκτης του ΤΡΟΧΟΙ & TIR Βασίλης Δαραμούσκας δοκιμάζει στη Γερμανία, το ηλεκτρικό Mercedes Vito E-Cell σε έκδοση πάνελ βαν (υπάρχει και αντίστοιχη Crewbus). Ένα κινητό εργαστήριο δοκιμών της Mercedes με διάφορες εταιρείες ταχυμεταφορών και πελάτες όπως τα Γερμανικά Ταχυδρομεία να θεωρούν ήδη «ώριμη» τη συγκεκριμένη τεχνολογία καθώς το μεταφορικό τους έργο υπερκαλύπτεται από την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος.

Ροπή 280 Nm (ηλεκτροκινητήρας 60 kW, μπαταρίες ιόντων λιθίου 36 kWh) άμεσα διαθέσιμη από στάση σχεδόν -σε κάθε εκκίνηση από φανάρι, στη διάρκεια της δοκιμής, αφήναμε πίσω μας οτιδήποτε με χαρακτηριστική ευκολία. Ακούγονται, μόνο ο θόρυβος των ελαστικών κι ένας ανεπαίσθητος συριγμός. Κάθε φορά που παίρνεις το πόδι σου από το γκάζι ή φρενάρεις, οι μπαταρίες φορτίζονται μέσω ανάκτησης ενέργειας.

Το ταχύμετρο «σταματάει» στα 120 χλμ./ώρα με τον κόφτη να βρίσκεται στα 89 για προφανείς λόγους και την (ρεαλιστική) αυτονομία στα 130 χιλιόμετρα. Το Vito διατίθεται ήδη εμπορικά (συμβόλαιο μίσθωσης τετραετούς διάρκειας) σε 15 ευρωπαϊκές αγορές όπου και μπορεί να συντηρείται στα συνήθη σημεία σέρβις, διαθέτει ωφέλιμο 900 κιλών και μπορεί να φορτίζεται σε οικιακό δίκτυο 230 V. Περισσότερα στο τεύχος #295.

PreviousNext