Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το Νέο Volvo FH - FH16

Είκοσι χρόνια μετά το λανσάρισμα της σειράς FH βαρέων οχημάτων του Σουηδού κατασκευαστή, το 1993, η Volvo Trucks θα προσφέρει από την άνοιξη του 2013, τον πολυαναμενόμενο αντικαταστάτη. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε ορισμένα από τα πρώτα φορτηγά προπαραγωγής. Σε μια οδήγηση που φέρνει τον οδηγό σε μια καινούργια εποχή. Ταυτόχρονα η τεχνολογία Volvo έρχεται να εγγυηθεί υψηλά επίπεδα ασφάλειας, χαμηλότερη κατανάλωση και μια άριστη οδηγική συμπεριφορά.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Πέμπτη 01/11/2012 - 14:12
Κοινοποίηση στα Social Media

Είκοσι χρόνια μετά το λανσάρισμα της σειράς FH βαρέων οχημάτων του Σουηδού κατασκευαστή, το 1993, η Volvo Trucks θα προσφέρει από την άνοιξη του 2013, τον πολυαναμενόμενο αντικαταστάτη. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε ορισμένα από τα πρώτα φορτηγά προπαραγωγής. Σε μια οδήγηση που φέρνει τον οδηγό σε μια καινούργια εποχή. Ταυτόχρονα η τεχνολογία Volvo έρχεται να εγγυηθεί υψηλά επίπεδα ασφάλειας, χαμηλότερη κατανάλωση και μια άριστη οδηγική συμπεριφορά.

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί ανακαλύψτε μαζί μας: την ανανεωμένη εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του νέου FH και FH16, το εντελώς αλλαγμένο ταμπλό, το τιμόνι του που με τη γωνία ρύθμισης δημιουργεί νέα δεδομένα στην κατηγορία, το πληθωρικό κάθισμα του FH16, τις απόψεις των Σουηδών μηχανικών για τους 13λιτρους κινητήρες Euro5 και Euro6, τη νέα ανεξάρτητη ανάρτηση IFS και τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.  Κυρίως, όμως, μέσα από την επτασέλιδη παρουσίαση ο συντάκτης του ΤΡΟΧΟΙ & TIR, Βασίλης Δαραμούσκας, που δοκίμασε το πολυαναμενόμενο νέο Volvo FH και FH16, μοιράζεται μαζί σας βήμα βήμα τις εντυπώσεις από την οδηγική του εμπειρία σε μία από τις πιο δύσκολες και "στριφτερές" διαδρομές της νότιας Σουηδίας. Ενδεικτικά, στο τεύχος Νοεμβρίου, υπάρχει πλήρης ανάλυση των σχεδιαστικών επιλογών στο εξωτερικό της καμπίνας, περιγραφή των νέων σκαλοπατιών εισόδου, ανάλυση του σχεδιασμού των νέων καθρεφτών που μαζί με κάποια «τρικ» στις εμπρόσθιες κολόνες μειώνουν σημαντικά τις «τυφλές» γωνίες, και πολλά ακόμη για ένα όχημα που είναι σχεδιασμένο από την αρχή.

Επιπρόσθετα, αξιολόγηση των κλειστών και ανοιχτών αποθηκευτικών χώρων, περιήγηση στο εσωτερικό με τη νέα στάνταρ καταπακτή οροφής, τα νέα κρεβάτια και τον μη συμμετρικό σχεδιασμό. Εξαντλητική περιγραφή του νέου χώρου οδήγησης/εργασίας με το πρώτο τιμόνι με τρεις ρυθμίσεις της αγοράς, την κατάργηση του μοχλού για το χειρόφρενο, την καινούρια ομαδοποίηση και τακτοποίηση των διακοπτών και πολλά ακόμη. Τέλος, δίνουμε τις πρώτες απαντήσεις στις ερωτήσεις πολλών αυτοκινητιστών και ανακαλύπτουμε διάφορες απρόσμενες παραμέτρους των νέων FH που δεν περιλαμβάνονται στα δελτία Τύπου. Εκτίμηση για τη νέα στήριξη και ανάρτηση της καμπίνας, ευθεία σύγκριση μεταξύ των FH με συμβατική και ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση, τα πρώτα συμπεράσματα για τις επεμβάσεις στο σασί και την επίδραση που έχει στην οδική συμπεριφορά λ.χ., η μετακίνηση της ράβδου σταθεροποίησης, γιατί δε μετακινήθηκε το «κουτί» του I-Shift, και μια πρώτη λεπτομερής δοκιμή, παρουσίαση και εκτίμηση του τρόπου λειτουργίας του «προγνωστικού» αυτόματου πιλότου I-See.

PreviousNext