Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το Πρώτο Αστικό της Golden Dragon στην Ελλάδα

Η εταιρεία ErmisBus ανέλαβε πρόσφατα την αντιπροσώπευση της κινεζικής Golden Dragon (Xiamen Golden Dragon Bus Co. Ltd) για την Ελλάδα. Η εταιρεία, είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές λεωφορείων στην Κίνα, και κατά συνέπεια, στην παγκόσμια αγορά. Το 2011 κατασκεύασε συνολικά πάνω από 28.000 λεωφορεία στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις, εμβαδού 350.000 τετ.μ. και έχει παρουσία σε πάνω από 40 χώρες.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Τρίτη 01/01/2013 - 19:04
Κοινοποίηση στα Social Media

Η εταιρεία ErmisBus ανέλαβε πρόσφατα την αντιπροσώπευση της κινεζικής Golden Dragon (Xiamen Golden Dragon Bus Co. Ltd) για την Ελλάδα. Η εταιρεία, είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές λεωφορείων στην Κίνα, και κατά συνέπεια, στην παγκόσμια αγορά. Το 2011 κατασκεύασε συνολικά πάνω από 28.000 λεωφορεία στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις, εμβαδού 350.000 τετ.μ. και έχει παρουσία σε πάνω από 40 χώρες.

Η εταιρεία, την οποία έχουμε γνωρίσει από τη συμμετοχή της στις διάφορες εκθέσεις Busworld σε Ευρώπη και Ασία αλλά, και την ΙΑΑ 2012, ιδρύθηκε το 1992 και μόλις τώρα ξεκινά τη δραστηριοποίησή της επί ευρωπαϊκού εδάφους. Γερμανία και Ελλάδα, είναι ανάμεσα στις πρώτες αγορές όπου θα διατεθούν τα κινεζικά λεωφορεία. Η γκάμα, όπως συμβαίνει με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές της χώρας, απαρτίζεται από δεκάδες σειρές μοντέλων αστικών και τουριστικών λεωφορείων που χρησιμοποιούν όλες τις «εναλλακτικές» γραμμές μετάδοσης κίνησης από υβριδικά μέχρι CNG.

Ο συντάκτης του Τροχοί & TIR Βασίλης Δαραμούσκας οδήγησε στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας το εξελιγμένο για την ευρωπαϊκή αγορά XML 6125 CL –όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα των Κινέζων κατασκευαστών διαθέτουν ονομασίες ππου σχετίζονται με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος. Πρόκειται για ένα δωδεκάμετρο αστικό χαμηλού δαπέδου και χαμηλής εισόδου, με την απόσταση από το έδαφος να είναι κάτι λιγότερο από 340 χιλιοστά. Το απόβαρο είναι στα 11.600 κιλά.

Το Golden Dragon κινείται από τον Cummins ISB 6.7 των 6,7 λίτρων, προδιαγραφών EEV («πενταμισάρης») σε έκδοση ισχύος 300 hp. Αυτός συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ZF Ecomat και γενικά, η κίνηση του οχήματος στη διάρκεια της δοκιμής ήταν απροβλημάτιστη, χωρίς σκορτσαρίσματα ή θορύβους από τη μετάδοση.

Οι άξονες προέρχονται επίσης από τη ZF (ZF RL 75 EC εμπρός και ZF AV 132 πίσω), όπως και το σύστημα διεύθυνσης, με το «κόψιμο» να είναι ικανοποιητικό –κύκλος στροφής στα 24 μέτρα. Αναλυτικά οι πρώτες εντυπώσεις μας από τη νέα αυτή παρουσία στην ελληνική αγορά, στο τεύχος #297-Ιανουάριος 2013, που κυκλοφορεί.

PreviousNext