Με το συνολικό μήκος του μονοκάμπινου L200 να είναι 5.040 χιλιοστά, έναντι 5.180 του διπλοκάμπινου με την επιμηκυμένη καρότσα, το Mitsubishi L200 Single Cab 4x4 είναι από μία τις πιο «δυνατές» προτάσεις της αγοράς. Είχαμε το αυτοκίνητο στη διάθεσή μας για μία εβδομάδα, και καλύψαμε 800 χιλιόμετρα σε κάθε είδους τερέν και φορτωμένο. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία των άλλων εκδόσεων, η μικρή ακτίνα στροφής δηλαδή, των μόλις 5,9 μέτρων, παραμένει κι εδώ, αφού το μεταξόνιο είναι το ίδιο στα 3.000 χιλιοστά.
Κανένα παράπονο δεν είχαμε ούτε από το ωφέλιμο μήκος της καρότσα (2.220 χιλ.) και είναι χαρακτηριστικό ότι, στο φυτώριο όπου φορτώσαμε το αυτοκίνητο για τις ανάγκες της δοκιμής, οι ιδιοκτήτες επεσήμαναν τη χρησιμότητα της μεγάλης καρότσας. Για κάθε επαγγελματία, πέρα από γραμμή μετάδοσης κίνησης και σύστημα τετρακίνησης, «μετράνε» το ωφέλιμο, και οι διαστάσεις της καρότσας.
Εξαιτίας του συστήματος τετρακίνησης, το δάπεδο του χώρου φόρτωσης είναι κάπως υψηλό στα 890 χιλιοστά, τιμή πάντως που είναι στα πλαίσια όμως της κατηγορίας. Με συγκρατημένο απόβαρο (1780 κιλά) το Mitsubishi διαθέτει ωφέλιμο 1.070 κιλών και ικανότητα ρυμούλκησης 3.000 κιλών. Το L200, όπως διαπιστώσαμε σε εκτός δρόμου διαδρομές διαθέτει ένα σημαντικό στοιχείο εκμετάλλευσης –αναφερόμαστε στο «συγκρατημένο» συνολικό πλάτος των 1.750 χιλιοστών.
Με τις διαστάσεις των pick-up τελευταίας γενιάς να βαίνουν αυξανόμενες, το L200 διατηρεί το πλεονέκτημα του να κινείσαι με άνεση σε στενούς χωματόδρομους π.χ., χωρίς να φοβάσαι πως θα πληγώσεις το αυτοκίνητο. Διαβάστε στο τέυχος Μαρτίου που κυκλοφορεί την αναλυτική δοκιμή και την εκτίμηση των στοιχείων εκμετάλλευσης ενός από τα πιο ενδιαφέροντα (και) από οικονομοτεχνική σκοπιά, ελαφρά ημιφορτηγά της ελληνικής αγοράς.