Απέραντες εκτάσεις από αμμόλοφους, πέτρες, άγρια βλάστηση, βάλτοι και δεκάδες στενά όσο και επικίνδυνα περάσματα, σαρώθηκαν κάτω από τις ρόδες των ΚΑΜΑΖ, τα οποία παρέμειναν όρθια, αντεπεξήλθαν στις φοβερές καταπονήσεις και τερμάτισαν στην πρώτη τριάδα, οδηγούμενα από τα πλέον έμπειρα πληρώματα αποτελούμενα αποκλειστικά από Ρώσους οδηγούς και μηχανικούς. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το ΜΑΝ με «πολυεθνικό» πλήρωμα πολύπειρων οδηγών, ενός Τσέχου και ενός Ισπανού με Βέλγο μηχανικό, για να ακολουθήσει στην πέμπτη θέση και πάλι ΚΑΜΑΖ, μόνο με ρώσικο πλήρωμα.
Η μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλλαν οι Ιταλοί, δεν έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και το καλοφτιαγμένο Iveco κέρδισε την 6η θέση, ακολουθούμενο από το TATRA των τριών Τσέχων. Στην 8η θέση και πάλι ΜΑΝ, στην 9η ένα δεύτερο Iveco και η πρώτη δεκάδα των νικητών κλείνει με ΜΑΖ την ιστορική ρώσικη μάρκα που πλέον ανήκει στη Λευκορωσία και βέβαια, έτρεξε με πλήρωμα τριών Λευκορώσων.
Τρεις Ολλανδοί πέτυχαν να φέρουν το DAF στην ενδέκατη θέση, ακολουθούμενοι από το επίσης ολλανδικό Ginaf, μάρκα γνωστή στους αναγνώστες του Τ&Τ από τα μονά πενταξονικά της χωματουργικά, ένα από τα οποία δοκιμάσαμε και παρουσιάσαμε επί ελληνικού εδάφους.
Υπενθυμίζουμε, ότι το Dakar, διεξάγεται στη Νότια Αμερική σε μια απόσταση 9.000 χιλιομέτρων στις χώρες Αργεντινή, Χιλή και Βολιβία. Η αφετηρία έγινε στις 4 Ιανουαρίου στο Buenos Aires της Αργεντινής και ο τερματισμός δεκατρείς μέρες αργότερα, στις 17 Ιανουαρίου πάλι στο Buenos Aires.
Από το πλήθος των φωτογραφιών που είχαμε διαθέσιμες, επιλέξαμε τις πιο εντυπωσιακές, με έμφαση βέβαια, στις φάσεις των μεγάλων νικητών και πρωταγωνιστών του φετινού Dakar.