Το Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο της Γερμανίας, ενέκρινε ψήφισμα για την εξαίρεση των οχημάτων φυσικού αερίου άνω των 7,5 τόνων, από τα διόδια των αυτοκινητοδρόμων, εξισώνοντάς τα με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Το παραπάνω θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2019 και θα έχει διάρκεια έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020. Από το 2021 και μετά, θα εξακολουθήσει να εφαρμόζεται η απαλλαγή σε ό,τι έχει να κάνει με τη ρύπανση, αλλά δεν θα ισχύει πλέον για τις υποδομές και το θόρυβο, στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται στα τέλη των διοδίων.

Αυτή η απαλλαγή, μαζί με τις επιδοτήσεις για την αγορά οχημάτων φυσικού αερίου που ανακοινώθηκαν τον περασμένο Ιούλιο (12.000 ευρώ για οχήματα LNG και 8.000 ευρώ για οχήματα CNG), αυξάνουν περαιτέρω τα οικονομικά οφέλη των γερμανικών μεταφορικών εταιρειών από τη χρήση φορτηγών φυσικού αερίου. Πιο συγκεκριμένα και ανάλογα με την κατηγορία βάρους, υπολογίζεται πως το κέρδος για τους Γερμανούς μεταφορείς κυμαίνεται από τα 9,3 έως τα 18,7 λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο.