Τροχοί & TIR

Μια ντουζίνα νέων Scania S 650 στην EuroLogic Transports S.A.

Με τον καλύτερο τρόπο γιορτάζει η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ τα 35 χρόνια της Scania στην Ελλάδα, καθώς πρόσφατα ο αντιπρόσωπος της σουηδικής μάρκας στη χώρα μας, παρέδωσε δώδεκα (12) μονάδες
από Μανώλης Αγριμανάκης, Παναγιώτης Εμμανουήλ | Παρασκευή 01/02/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Η απόκτηση των δώδεκα Scania S 650 με τη «flat» καμπίνα κόστισε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 1,45 εκατομμύρια ευρώ και μαζί με την προμήθεια 14 σύγχρονων θαλάμων, η συνολική επένδυση πλησίασε τα 2,7 εκ. ευρώ.
Η απόκτηση των δώδεκα Scania S 650 με τη «flat» καμπίνα κόστισε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 1,45 εκατομμύρια ευρώ και μαζί με την προμήθεια 14 σύγχρονων θαλάμων, η συνολική επένδυση πλησίασε τα 2,7 εκ. ευρώ.

Με τον καλύτερο τρόπο γιορτάζει η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ τα 35 χρόνια της Scania στην Ελλάδα, καθώς πρόσφατα ο αντιπρόσωπος της σουηδικής μάρκας στη χώρα μας, παρέδωσε δώδεκα (12) μονάδες του νέου Scania S 650 στη γνωστή μεταφορική εταιρεία EuroLogic Transports S.A., γεγονός που συνιστά μία από τις μεγαλύτερες εγχώριες παραγγελίες τρακτόρων Scania.

Πρόκειται για μία σημαντικότατη επένδυση εκ μέρους της εταιρείας EuroLogic, καθώς η απόκτηση των δώδεκα Scania S 650 με τη «flat» καμπίνα κόστισε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 1,45 εκατομμύρια ευρώ και μαζί με την προμήθεια 14 σύγχρονων θαλάμων, η συνολική επένδυση πλησίασε τα 2,7 εκ. ευρώ. «Είναι πραγματικό επίτευγμα μέσα στην κρίση, να αντικαθίσταται μια δωδεκάδα φορτηγών με ολοκαίνουργια», δήλωσε σχετικά ο κ. Πέτρος Πλακάκης, Διευθυντής της Επιχειρηματικής Μονάδας Φορτηγών και Λεωφορείων Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, στη συνάντηση που είχαμε στις εγκαταστάσεις της EuroLogic Transports S.A. στον Ασπρόπυργο, οι ιθύνοντες της οποίας δήλωσαν απερίφραστα πως είναι «Scaniaκηδες». Επιχειρώντας μια σύντομη ιστορική αναδρομή, ο Διευθύνων Σύμβουλος της EuroLogic, κ. Γιώργος Πουκαμισάς, θυμήθηκε πως η σχέση της εταιρείας του με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, ξεκίνησε το 1976 όταν και αγοράστηκε το πρώτο φορτηγό Mack.

Είκοσι χρόνια αργότερα, το 1996, η μεταφορική εταιρεία απέκτησε το πρώτο της Scania, ένα 144 530.

«Είσαι κερδισμένος αν έχεις Scania»

Στην κουβέντα που είχαμε με τους επικεφαλής της EuroLogic Transports S.A., εκ των δύο κορυφαίων εταιρειών στη χώρα μας στον τομέα της μεταφοράς νωπών και κατεψυγμένων τροφίμων που πραγματοποιεί εβδομαδιαία μεταφορές φορτίων 1.000 τόνων προς όλη την Ευρώπη, προσπαθήσαμε να αποσαφηνίσουμε τους λόγους που επέλεξαν να αγοράσουν μια ντουζίνα νέων Scania. «Είναι ένα αυτοκίνητο για τη δουλειά μας, για δύσκολες εξπρές μεταφορές. Ο κινητήρας V8 βγάζει πιο πολλά χιλιόμετρα και σε εύρος χρόνου είσαι κερδισμένος. Επιπλέον, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το after sales της μάρκας. Τόσα χρόνια δεν έχουμε κανένα παράπονο, καθώς η εταιρεία μας καλύπτει και μας στηρίζει», τόνισε ο κ. Ηλίας Λέπουρας, Αντιπρόεδρος της EuroLogic. Το γεγονός άλλωστε ότι η Scania έχει 1.200 συνεργεία στην Ευρώπη, ικανοποιεί κάθε διεθνομεταφορέα, όπως τόνισε ο κ. Πέτρος Πλακάκης.

Ευτυχείς, όμως, δεν είναι μόνο οι ιδιοκτήτες της εταιρείας EuroLogic Transports S.A., αλλά και οι τυχεροί οδηγοί τους, στους οποίους παραδόθηκαν τα κλειδιά των νέων Scania. «Οι οδηγοί κάνουν λες και είναι μωρά παιδιά από τη χαρά τους», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Χαρμπής, Πρόεδρος της EuroLogic. Μεγάλη βοήθεια για τους οδηγούς συνιστά και το σύστημα «Scania Driver Support», το οποίο τους επιτρέπει να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους και να εξοικονομούν καύσιμα, την ίδια στιγμή που τους εκπαιδεύει σε πραγματικό χρόνο και τους βαθμολογεί. «Επιπλέον, συστήνεται να υπάρχει εκπαιδευτής (Coach Trainer) σε κάθε εταιρεία και να δίνονται κίνητρα στους οδηγούς για να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες των αυτοκινήτων», συμπλήρωσε ο κ. Πέτρος Πλακάκης.

Τα χαρακτηριστικά των S 650 της EuroLogic

Οι 4x2 τράκτορες της EuroLogic εξοπλίζονται με τον DC16 118 κινητήρα των 16,4 λίτρων της Scania, ο οποίος αποδίδει ισχύ 650 ίππων στις 1.900 σ.α.λ. και ροπή 3.300 Nm μόλις από τις 950-1.350 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνεργάζεται με το 12τάχυτο range-splitter κιβώτιο GRSO925R, με το σύστημα Opticruise να προσφέρει τρεις ρυθμίσεις οδήγησης (economy, standard, power) και το retarder να είναι τύπου R4100D. Τα εν λόγω φορτηγά διαθέτουν δύο ρεζερβουάρ καυσίμου, ένα αριστερά με όγκο 950 λτ. και ένα δεξιά με όγκο 550 λτ. Εξοπλίζονται, ακόμα, με πίσω αεροανάρτηση με 4 φούσκες, αλλά και με ελεγκτή ύψους πλαισίου φορτηγού και επικαθήμενου, όπως και με ένδειξη φορτίου για τον εμπρός και πίσω άξονα. Όλα τα φώτα των φορτηγών είναι τεχνολογίας LED και παράλληλα προσφέρονται φώτα που ανάβουν όταν το φορτηγό στρίβει. Η ασφάλεια των οδηγών αναβαθμίζεται με συστήματα όπως το Hill Hold, το ESP (απενεργοποιείται), το φρένο στάθμευσης τρέιλερ, το προσαρμοζόμενο Cruise Control, την ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και το προηγμένο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Η τύπου CS καμπίνα, διαθέτει αεροανάρτηση και μηχανική ανατροπή και επιπλέον είναι πλούσια εξοπλισμένη. Ανάμεσα στα στοιχεία που συνθέτουν ένα ευχάριστο και λειτουργικό περιβάλλον, ξεχωρίζουν η ηλεκτρική ηλιοροφή, οι μαύρες δερμάτινες επενδύσεις (με κόκκινες ραφές) στα αεριζόμενα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών και οι κόκκινες λωρίδες που διακοσμούν το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων. Ο αυτόματος κλιματισμός διαθέτει αισθητήρα υγρασίας και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψυχόμενο ντουλαπάκι. Το κάτω κρεβάτι έχει πλάτος 80 εκ. που επεκτείνεται στο ένα μέτρο, ενώ το πλάτος του πάνω κρεβατιού είναι 70 εκ. Το σύστημα infotainment συνεργάζεται με οθόνη 7 ιντσών και το ηχοσύστημα διαθέτει 4 ηχεία των 20W. Ο ταχογράφος δέχεται την «έξυπνη» κάρτα και η ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται στα 89 χλμ./ώρα.

Τι έχει αλλάξει στους νέους V8 της Scania

Ο νέος V8 της Scania είναι ελαφρύτερος κατά 80 κιλά, χάρη στα λιγότερα κινούμενα ανταλλακτικά, όπως η επανακυκλοφορία καυσαερίων που έχει καταργηθεί. Ο V8 κινητήρας, παρόλα αυτά, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 κάνοντας χρήση μόνο του SCR AdBlue, γεγονός που έχει ως άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η μετεπεξεργασία καυσαερίων περιλαμβάνει βελτιωμένο καταλύτη και εξελιγμένο φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων. Επιπλέον, η τουρμπίνα σταθερής γεωμετρίας αυξάνει την απόδοση στις στροφές που χρειάζεται και ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση κατά 0,5% σε αυτές τις στροφές. Ακόμα, η μεταβλητή αντλία ψυκτικού εμπλέκεται μόνο όταν είναι απαραίτητο, κάτι που συνεπάγεται σε περιορισμό της κατανάλωσης κατά 0,5%.

Καινούργια είναι και η ελεγχόμενη αντλία λαδιού που προσαρμόζει την πίεση του λαδιού ανά πάσα στιγμή και συνδράμει με τη σειρά της στην επίτευξη χαμηλότερης κατανάλωσης. Από 0,5% ως 1,0% πέφτει η κατανάλωση χάρη και στην τοποθέτηση θερμοστάτη λαδιού, ο οποίος εξασφαλίζει πως η θερμοκρασία του λιπαντικού είναι πάντοτε ιδανική. Ο καινούργιος συμπιεστής συμπλέκτη, τέλος, ενεργεί αυτόματα όταν χρειάζεται, μειώνοντας τα επίπεδα θορύβου, αλλά και κατανάλωσης (κατά 0,5%).

Σημειώνεται, κλείνοντας, πως το ύψος της συγκεκριμένης επένδυσης όπως και η συνολική αναπτυξιακή πορεία της EuroLogic Transports S.A. τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζουν ξεχωριστό ενδιαφέρον και για το λόγο αυτό θα επανέλθουμε με αναλυτική παρουσίαση της εταιρείας.

PreviousNext