Τροχοί & TIR

«Power Bank» για αυτοκίνητα

Όπως ακριβώς ένα power bank δίνει ενέργεια στο smartphone όταν τη χρειάζεται, έτσι και ο κινητός σταθμός ταχείας φόρτισης των 360 kWh που ετοιμάζει η Volkswagen, θα φορτίζει αυτόνομα τις μπαταρίες μ
Πέμπτη 21/02/2019 - 01:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Κάθε σταθμός φόρτισης επιτρέπει τη φόρτιση σε συνεχές ρεύμα (DC) έως και 100 kW. Μπορεί να δεχθεί μέχρι και 4 οχήματα ταυτόχρονα, δύο με DC και δύο με AC συνδέσεις. Κατά μέσο όρο, απαιτούνται 17 λεπτά για να φορτιστεί μια μπαταρία αυτοκινήτου στο 80%.
Κάθε σταθμός φόρτισης επιτρέπει τη φόρτιση σε συνεχές ρεύμα (DC) έως και 100 kW. Μπορεί να δεχθεί μέχρι και 4 οχήματα ταυτόχρονα, δύο με DC και δύο με AC συνδέσεις. Κατά μέσο όρο, απαιτούνται 17 λεπτά για να φορτιστεί μια μπαταρία αυτοκινήτου στο 80%.

Όπως ακριβώς ένα power bank δίνει ενέργεια στο smartphone όταν τη χρειάζεται, έτσι και ο κινητός σταθμός ταχείας φόρτισης των 360 kWh που ετοιμάζει η Volkswagen, θα φορτίζει αυτόνομα τις μπαταρίες μέχρι και 15 ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Οι πρώτοι σταθμοί θα τοποθετηθούν πιλοτικά στο πρώτο μισό του έτους στην έδρα της εταιρείας, το Βόλφσμπουργκ και το 2020, όταν και θα ξεκινήσει η παραγωγή τους, θα επεκταθούν και σε άλλες περιοχές της Γερμανίας, προκειμένου να πληθύνουν τα σημεία φόρτισης που βρίσκονται εντός πόλεων. Κάθε σταθμός φόρτισης επιτρέπει τη φόρτιση σε συνεχές ρεύμα (DC) έως και 100 kW. Μπορεί να δεχθεί μέχρι και 4 οχήματα ταυτόχρονα, δύο με DC και δύο με AC συνδέσεις. Κατά μέσο όρο, απαιτούνται 17 λεπτά για να φορτιστεί μια μπαταρία αυτοκινήτου στο 80%.

Εάν η ενσωματωμένη μπαταρία του σταθμού φόρτισης πέσει κάτω από το 20%, τότε ο εν λόγω σταθμός απλά αντικαθίσταται από έναν άλλο. Ωστόσο, αν είναι μόνιμα συνδεδεμένος στην πρίζα με τροφοδοσία ισχύος έως και 30 kW, η μπαταρία του συνεχώς επαναφορτίζεται και ο σταθμός έχει πάντοτε την απαιτούμενη ενέργεια, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην αποσυμφόρηση του ηλεκτρικού δικτύου στις περιόδους αιχμής.

Τεχνικά, ο σταθμός φόρτισης βασίζεται στην μπαταρία των οχημάτων που θα στηριχθούν στην πλατφόρμα, Modular Electric Toolkit (MEB), η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του Volkswagen Group. Αυτό σημαίνει πως οι συγκεκριμένες μπαταρίες μόλις πέσουν σε απόδοση, θα μπορούν να αντικατασταθούν στο αυτοκίνητο και να αποκτήσουν μια 2η ζωή μέσα σε έναν κινητό σταθμό φόρτισης.

PreviousNext