Τροχοί & TIR

Με κινητήρες MAN τα Ro-Ro του Grimaldi

Τους ισχυρούς ναυτικούς κινητήρες MAN επέλεξε ο όμιλος Grimaldi για την πρόωση των 9 υπό κατασκευή πλοίων τύπου Ro-Ro μήκους 238 μέτρων με λωρίδες 7.800 μέτρων ικανές να δεχτούν μέχρι 500 ασυνόδευτα
Τετάρτη 13/02/2019 - 11:35
Κοινοποίηση στα Social Media
Με δύο κύριες μηχανές τύπου MAN B&W 9S50ME-C9.6 TIER II και με μια τουρμπίνα ΜΑΝ TCA66 για κάθε μηχανή, θα εξοπλίζονται τα υπό κατασκευή πλοία Ro-Ro του ομίλου Grimaldi, τα οποία θα είναι υβριδικής τεχνολογίας.
Με δύο κύριες μηχανές τύπου MAN B&W 9S50ME-C9.6 TIER II και με μια τουρμπίνα ΜΑΝ TCA66 για κάθε μηχανή, θα εξοπλίζονται τα υπό κατασκευή πλοία Ro-Ro του ομίλου Grimaldi, τα οποία θα είναι υβριδικής τεχνολογίας.

Τους ισχυρούς ναυτικούς κινητήρες MAN επέλεξε ο όμιλος Grimaldi για την πρόωση των 9 υπό κατασκευή πλοίων τύπου Ro-Ro μήκους 238 μέτρων με λωρίδες 7.800 μέτρων ικανές να δεχτούν μέχρι 500 ασυνόδευτα ρυμουλκούμενα.

Κάθε πλοίο θα εξοπλίζεται με δύο κύριες μηχανές τύπου MAN B&W 9S50ME-C9.6 TIER II και με μια τουρμπίνα ΜΑΝ TCA66 για κάθε μηχανή.

Να σημειωθεί ότι τα νέα αυτά πλοία του Grimaldi είναι υβριδικής τεχνολογίας, που σημαίνει ότι θα ταξιδεύουν με πετρέλαιο, αλλά στα λιμάνια θα χρησιμοποιούν συστοιχίες μπαταριών λιθίου υψηλής χωρητικότητας τύπου mega εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

PreviousNext