Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από τη Θεσσαλονίκη και τον Σπύρο Θεριανό, ιδιοκτήτη δύο διαξονικών Mercedes-Benz. Η μέρα που το φορτηγό του κόλλησε στα φύκια της θάλασσας θα του μείνει αξέχαστη, για τον λόγο ότι αυτή τη φορά θα έπρεπε να προσφέρει τη βοήθειά του, στο δικό του φορτηγό.
Ξεκίνησα να εργάζομαι το 2000 με το μοντέλο 817 ως όχημα οδικής μεταφοράς επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών και το 2018 αγόρασα ένα Atego. Το κόκκινο αστέρι, όπως το αποκαλώ, το αγόρασα χάρη στην αξιοπιστία που επέδειξε το προηγούμενο φορτηγό μου καθώς και της ποιότητας που μου εγγυάται η εταιρεία. Ήδη ξεκίνησα κάποιες βελτιώσεις στην εμφάνισή του, ενώ, τώρα εστιάζω στην υπερκατασκευή η οποία είναι μοναδική στη χώρα μας. Η ιδιαιτερότητά της είναι ότι ενώνεται με το οδόστρωμα και είναι περιστρεφόμενη δίνοντάς της το πλεονέκτημα να φορτώνει από οποιοδήποτε σημείο και από κάθε πλευρά.
Κινούμαι καθημερινά στους δρόμους της Βόρειας Ελλάδας και εργάζομαι 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο. Εγώ και το Atego βρισκόμαστε σε ετοιμότητα όλο το 24ωρο προκειμένου να επέμβουμε ανά πάσα στιγμή χρειαστεί κάποιος οδηγός τη βοήθειά μας. Ο δικός μου καλύτερος βοηθός είναι φυσικά το Atego μου, που μου εξασφαλίζει ξεκούραστες, απροβλημάτιστες και οικονομικές μετακινήσεις.
Έχω να θυμηθώ πολλές ιστορίες από την καθημερινότητά μου στο τιμόνι, κυρίως από τα τροχαία ατυχήματα στα οποία πρέπει να επέμβω για να απεμπλακούν τα οχήματα από το σημείο. Είμαι είκοσι χρόνια στη δουλειά και έχω δει και αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις, ωστόσο, η ιστορία που θα μου μείνει αξέχαστη είναι όταν παλαιότερα κόλλησα εγώ με το φορτηγό μου σε μια περιοχή με φύκια.
Διαβάστε περισσότερα για το Σπύρο Θεριανό και άλλες ιστορίες στο
roadstars.mercedes-benz-trucks.com
Πριν από λίγα χρόνια φορτώνω στην καρότσα του Mercedes-Benz μια γεννήτρια την οποία πρέπει να μεταφέρω σε μια βάρκα στη θάλασσα κοντά στο δέλτα του Αξιού… Φτάνοντας στο χωματόδρομο ελαττώνω ταχύτητα και αρχίζω να κινούμαι πιο αργά, προσπαθώντας να αποφύγω τις λακκούβες. Κάποια στιγμή βρίσκομαι να οδηγώ σε μια στενή λωρίδα γης, έχοντας τόσο στην αριστερή όσο και στη δεξιά πλευρά θάλασσα. Οι κινήσεις στο τιμόνι πρέπει να είναι προσεκτικές. Ο δυνατός αέρας που αρχίζει να φυσάει καλύπτει όλο το οδόστρωμα με φύκια. Επιλέγω την πρώτη σχέση στο κιβώτιο.
Ωστόσο, τα φύκια είναι ολισθηρά και το φορτηγό μου αρχίζει να συμπεριφέρεται όπως όταν πατάει σε λάσπη. Καταλαβαίνω ότι δυσκολεύομαι να ελέγξω την πορεία του. Λίγο μετά συμβαίνει αυτό που δεν έπρεπε: Τα λάστιχα κολλούν στα φύκια και το διαξονικό δεν μπορεί να κινηθεί ούτε εμπρός, ούτε πίσω. Στην προσπάθεια μάλιστα να ξεκολλήσω από το σημείο πατάω γκάζι. Το φορτηγό αρχίζει να χάνει διαφορικό και το πίσω μέρος κινείται αριστερά-δεξιά. Χωρίς σήμα στο κινητό τηλέφωνο και με καμία βοήθεια πρέπει να βρω μόνος μου τη λύση για να ξεκολλήσω από το σημείο. Οι ώρες περνούν. Η λύση είναι μία: Στήνω τα ποδαρικά της υπερκατασκεύης σε διαφορετικό κάθε φορά σημείο και ταυτόχρονα σηκώνω και αλλάζω διαρκώς τη θέση της γεννήτριας για να παίρνει βάρος το διαφορικό. Μετά από τέσσερις ολόκληρες ώρες με πολλή υπομονή και επιμονή καταφέρνω να ξεκολλήσω το φορτηγό από τα φύκια και να επιστρέψω. Σίγουρα εκτός από την υπομονή, η νηφαλιότητα και η εμπειρία μου με βοήθησαν με σύμμαχο πάντοτε το Mercedes μου.
Ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε τόσο άμεσα και αυτόν το μήνα. Μας στείλατε πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.