Για τους πελάτες της που θέλουν να πραγματοποιούν το μεταφορικό τους έργο με στιλ και δυναμισμό, η Ford διαθέτει τρεις «Sport» εκδόσεις για τα Transit Custom, Transit Connect και Transit Courier, με το Transit Custom Sport να αποκτά το νέο diesel κινητήρα των 185 ίππων και να γίνεται το ισχυρότερο μοντέλο της Transit οικογένειας βαν.

Μετά το ανανεωμένο Tourneo Custom, η Ford τοποθετεί το νέο 2λιτρο EcoBlue κινητήρα των 185 ίππων και στο Transit Custom, δημιουργώντας την αναβαθμισμένη έκδοση του Transit Custom Sport. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα του τρέχοντος έτους και θα αποτελεί το ισχυρότερο βαν της εταιρείας, καθώς η προηγούμενη έκδοσή του είχε απόδοση 170 ίππων. Εκτός από την ιπποδύναμη, ενισχυμένη είναι και η ροπή του πετρελαιοκινητήρα, η οποία ανέβηκε από τα 405 στα 415 Nm.

Η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα EcoBlue, διαθέτει βελτιωμένη έγχυση καυσίμου υψηλής πίεσης, αρχιτεκτονική χαμηλής τριβής και αναθεωρημένο σχεδιασμό τουρμπίνας χαμηλής αδράνειας, που συμβάλλει στην επίτευξη μεγαλύτερης εξάπλωσης ισχύος σε ευρύτερο φάσμα στροφών. Ο εν λόγω κινητήρας συνεργάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με το εξατάχυτο αυτόματο SelectShift, με τα εκτιμώμενα επίπεδα ρύπων CO2 και κατανάλωσης, να ξεκινούν από τα 151 γρ./χλμ. και από τα 6,9 λτ./100 χλμ., αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά στο αισθητικό κομμάτι, το νέο Transit Custom Sport φέρει διπλές αυτοκόλλητες ρίγες, «μυώδες» body-kit, προφυλακτήρες, καθρέπτες και χειρολαβές θυρών βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, αλλά και ζάντες αλουμινίου 17 ή 18 ιντσών. Στο εσωτερικό, έχουν τοποθετηθεί καθίσματα με ημιδερμάτινες επενδύσεις και το ενσωματωμένο modem FordPass Connect, το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα infotainment SYNC 3, μετατρέποντας το όχημα σε WiFi hotspot για έως και 10 συσκευές. Αναβαθμισμένα είναι και τα επικουρικά συστήματα, στα οποία περιλαμβάνονται επιγραμματικά τα Active Park Assist, Adaptive Cruise Control με Intelligent Speed Limiter και LaneKeeping Aid, όπως και το Blind Spot Information System το οποίο πλέον καλύπτει και τρέιλερ μήκους έως και 10 μέτρων.

Τα δύο μικρά «αδέλφια»

Στο μεταξύ, ξεκίνησε η διάθεση του νέου Transit Connect Sport, το οποίο είχε κάνει ντεμπούτο πέρυσι στην έκθεση IAA του Ανόβερο. Υπενθυμίζεται πως φέρει τον αναβαθμισμένο diesel κινητήρα EcoBlue των 1,5 λτ., ο οποίος αποδίδει ισχύ 120 ίππων και συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, εκπέμποντας 130 γρ. CO2 /100 χλμ. και έχοντας κατανάλωση από 5,0 λτ./100 χλμ. Το body-kit του οχήματος διανθίζουν οι διπλές σπορ ρίγες, με την εξωτερική εμφάνιση να συμπληρώνουν οι ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών.

Το μικρότερο μέλος της οικογένειας, το Transit Courier Sport, εξοπλίζεται με τον παλαιότερο TDCi κινητήρα των 1,5 λτ., ο οποίος αποδίδει ισχύ 100 ίππων και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 126 γρ./χλμ. και η κατανάλωση στα 4,3 λτ./100 χλμ.

Σημειώνεται, πως πέρυσι στην Ευρώπη όπου η Ford παραμένει εμπορικά το Νο1 για 4 συναπτά έτη, οι πωλήσεις του Transit Custom Sport ανέβηκαν κατά 58% φτάνοντας στις 4.402 μονάδες. Στο ίδιο μήκος κύματος και το Transit Courier Sport, το οποίο με 1.044 ταξινομήσεις σημείωσε αύξηση 52% σε σχέση με το 2017. «Δεν είναι όλοι ευχαριστημένοι με ένα απλό λευκό βαν. Η σειρά Sport της Ford απευθύνεται στους πελάτες που θέλουν να ξεχωρίζουν, διατηρώντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά που έκαναν την οικογένεια Transit δημοφιλή», δήλωσε σχετικά ο γενικός διευθυντής επαγγελματικών οχημάτων της Ford Ευρώπης, Hans Schep.