Τροχοί & TIR

Πολυτελής κατοικία σε Tourliner

Το τμήμα «Bus Modification Center» (BMC) της ΜΑΝ, μεταμόρφωσε ένα 12μετρο λεωφορείο NEOPLAN Tourliner, σε ένα πολυτελές τροχόσπιτο. «Στόχος μας ήταν οι πελάτες μας να μην μπορούν να ζητήσουν κάτι πα
Πέμπτη 18/04/2019 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Σε ένα πολυτελές τροχόσπιτο μεταμόρφωσε ένα 12μετρο λεωφορείο NEOPLAN Tourliner, το τμήμα «Bus Modification Center» (BMC) της ΜΑΝ.
Σε ένα πολυτελές τροχόσπιτο μεταμόρφωσε ένα 12μετρο λεωφορείο NEOPLAN Tourliner, το τμήμα «Bus Modification Center» (BMC) της ΜΑΝ.

Το τμήμα «Bus Modification Center» (BMC) της ΜΑΝ, μεταμόρφωσε ένα 12μετρο λεωφορείο NEOPLAN Tourliner, σε ένα πολυτελές τροχόσπιτο.

«Στόχος μας ήταν οι πελάτες μας να μην μπορούν να ζητήσουν κάτι παραπάνω και για αυτό είχαμε ως προτεραιότητα τα υψηλής ποιότητας υλικά, τις προσεκτικά επιλεγμένες λύσεις και την ξεχωριστή σχεδίαση», είπε σχετικά ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ του BMC, Heinz Kiess.

Η είσοδος στο μοναδικό αυτό κινητό σπίτι, πραγματοποιείται μέσω της μπροστινής πόρτας του οδηγού και ακολουθεί ένας ενιαίος χώρος, όπου πρώτα συναντάς ένα ευρύχωρο καθιστικό που αποτελείται από τέσσερα καθίσματα, τραπέζι και πάγκο. Ακολουθεί μια μεγάλη κουζίνα με όλες τις σύγχρονες ανέσεις, όπως επαγωγικές εστίες, φούρνο, ντουλάπια (επιδαπέδια και κρεμαστά) κ.α. Σειρά έχει ο χώρος ανάπαυσης των επιβατών - ενοίκων που διαθέτει δύο άνετα κρεβάτια.

Προεξάρχον χαρακτηριστικό του αυτοκινούμενου τροχόσπιτου του BMC είναι η τουαλέτα, η οποία εκτός από τα βασικά είδη (λεκάνη, νιπτήρα, κ.τ.λ.), περιλαμβάνει μια ντουζιέρα με γυάλινη πόρτα και πλευρικά πλαστικά πάνελ, με τον κρυφό φωτισμό να αναβαθμίζει περαιτέρω την αίσθηση του χώρου. Το δάπεδο του μοναδικού αυτού NEOPLAN Tourliner, είναι επενδεδυμένο με απομίμηση ξύλου, ενώ στην οροφή του υπάρχουν τρεις καταπακτές, το σύστημα εξαερισμού και το αντίστοιχο του κλιματισμού.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επιπλέον, τρεις μετατροπείς ισχύος των 5 kW, τέσσερις μπαταρίες ιόντων λιθίου, ένα σύστημα διαχείρισης των μπαταριών, έναν ισχυρό εναλλάκτη, WiFi, το σύστημα κάμερας BirdView, ένα δορυφορικό σύστημα και ένα χώρο αποθήκευσης σκι. Μια δεξαμενή πόσιμου νερού χωρητικότητας 920 λίτρων και μια ακόμα για τα λύματα χωρητικότητας 520 λίτρων, έχουν κατασκευαστεί ειδικά για να καλύψουν τις ανάγκες ύδρευσης του οχήματος.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τη γραμμή κίνησης, το διαξονικό NEOPLAN Tourliner φέρει τον D26 κινητήρα των 12,5 λίτρων της ΜΑΝ, ο οποίος αποδίδει ισχύ 460 ίππων, ροπή 2.300 Nm και συνεργάζεται με το 12τάχυτο αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic. Ο εξοπλισμός ασφαλείας, περιλαμβάνει συστήματα όπως το ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης EBS (με ABS και ASR) και το ESP.

PreviousNext