Στο Καλοχώρι της Θεσσαλονίκης, συναντήσαμε τους ανθρώπους της εταιρείας «ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Ν. & Λ. ΟΕ», στις ιδιόκτητες στεγασμένες εγκαταστάσεις 1.000 m2 που κατασκευάστηκαν το 2004 και οι οποίες διαθέτουν έναν επιπλέον χώρο 1.000 m2 για στάθμευση οχημάτων. Εκεί βρίσκεται το συνεργείο των 630 m2 που διαθέτει 5 ράμπες μήκους 23 μέτρων, αλλά και το μηχανουργείο το οποίο από το 2012 στεγάζεται σε χώρο 360 m2 και διαθέτει ακόμα 2 ράμπες εξυπηρέτησης.
Η εταιρεία, που είναι γνωστή και ως «PAPANTONIOU BRAKE SERVICE» συνεργάζεται με ορισμένα από τα πιο ηχηρά ονόματα της παγκόσμιας αγοράς. Συγκεκριμένα, πραγματοποιεί το κεντρικό service των εταιρειών BPW, WABCO και MERCEDES-BENZ TRAILER AXLES. Επιπλέον, αποτελεί τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή φρένων των εταιρειών SCHMITZ CARGOBULL, KRONE, STAS, LAMBERET και SCHWARZMULLER, την ίδια στιγμή που αναλαμβάνει επισκευές σε εξαρτήματα των εταιρειών KNORR-BREMSE, HALDEX, SAF και GIGANT.
Μια πλήρης μονάδα
Επιπλέον, η εταιρεία ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Ν. & Λ. ΟΕ διαθέτει πάνω από 3.000 κωδικούς ανταλλακτικών για το φορτηγό και το ρυμουλκούμενο όχημα, διατηρώντας μεγάλα αποθέματα προϊόντων στην ιδιόκτητη αποθήκη των 500 m2. Έμφαση έχει δοθεί στα γνήσια επώνυμα ανταλλακτικά, ενώ υψηλή διαθεσιμότητα υπάρχει και σε ανταλλακτικά ανακατασκευής όπως και σε μεταχειρισμένα. Ακόμα, η εταιρεία διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο κινητό συνεργείο με 3 οχήματα εξυπηρέτησης, προκειμένου να επισκευάζει βλάβες και εκτός έδρας. Αναλυτικότερα, η εταιρεία επισκευάζει και τοποθετεί συστήματα ABS, EBS και ECAS, όπως και συστήματα πλήρωσης των διαμερισμάτων των βυτιοφόρων. Ασχολείται με τις αεραναρτήσεις, τα συστήματα ανύψωσης άξονα, αναλαμβάνοντας παράλληλα και τα συστήματα τηλεματικής της Schmitz. Επιπλέον, οι τεχνίτες της ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Ν. & Λ. ΟΕ επισκευάζουν ή αλλάζουν πέταλα, ποδαρικά, άξονες, δαγκάνες, βαλβίδες φρένων – ανάρτησης και φυσούνες. Επιπροσθέτως, αντικαθιστούν αερόφουσκες, αμορτισέρ, φρένα, σινεμπλόκ, μπάρες τιμονιού και πείρους ακραξονίου. Στις προσφερόμενες υπηρεσίες, ακόμα, συγκαταλέγεται το φρενόμετρο – τζογόμετρο.
Ποια είναι, όμως, τα σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στο μέλλον; «Έχουμε διάφορες ιδέες κατά νου. Θέλουμε να επεκτείνουμε το χώρο και να προσθέσουμε νέες δραστηριότητες, προκειμένου να γίνει πιο καθετοποιημένη η μονάδα μας», τόνισε ο κ. Θωμάς Παπαντωνίου στην αρχή της κουβέντας μας, ενώ συνέχισε λέγοντας: «Μέλημά μας είναι να διατηρήσουμε τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μας, κρατώντας ευχαριστημένους του πελάτες μας».
Με έμφαση στην ποιότητα
Στην πορεία της συνέντευξης, αναρωτηθήκαμε αν η εταιρεία, έχοντας εστιάσει στα επώνυμα (και άρα ακριβότερα) ανταλλακτικά, δυσκολεύτηκε στα χρόνια της οικονομικής κρίσης. «Επιλέγαμε από παλιά τα επώνυμα προϊόντα και έτσι συνεχίζουμε, μια απόφαση που μας κράτησε σε σταθερή πορεία με ανοδική τάση», τόνισε ο κ. Παπαντωνίου, ο οποίος έσπευσε να εξηγήσει λέγοντας: «Δεν προτείνουμε στον πελάτη τη δεύτερη ή την τρίτη επιλογή ποιότητας. Δεν θέλουμε να τον βάλουμε σε αυτή τη λογική, γιατί ξέρουμε πως μετά θα βρούμε τα προβλήματα μπροστά μας στο service. Δεν επιθυμούμε να αυξήσουμε τα περιθώριο κέρδους, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να δίνουμε την εγγύησή μας (ένα χρόνο για τις εργασίες) και να είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα». «Βεβαίως, δεν είναι όλα ρόδινα, καθώς στα χρόνια της κρίσης, οι πελάτες καλύπτουν μόνο τις βασικές τους ανάγκες και σπεύδουν να επιδιορθώσουν μονάχα τις ζημιές». Το παραπάνω μας αποκάλυψε ο κ. Παπαντωνίου, λέγοντας επίσης το εξής: «Αν ορισμένοι αυτοκινητιστές (ευτυχώς όχι πολλοί) δεν βλέπουν συνολικά τη συντήρηση του οχήματός τους, τότε προκαλούνται επαναλαμβανόμενες ζημιές, οι οποίες δημιουργούν προβλήματα τόσο σε αυτούς όσο και σε εμάς».
Μιλώντας για το μηχανουργείο, ο κ. Παπαντωνίου ξεκαθάρισε: «Το μηχανουργείο αφορούσε μεγάλο κομμάτι της δρά-σης μας. Με τον τρόπο που το εντάξαμε, δεν προσεγγίσαμε νέους πελάτες, αλλά εξυπηρετήσαμε τους ήδη υπάρχοντες. Συμβάλλει σημαντικά στον τζίρο μας».
Συνεργασία με κολοσσούς
Οι άνθρωποι της εταιρείας ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Ν. & Λ. ΟΕ είναι συνολικά ευχαριστημένοι από τις έως τώρα συνεργασίες τους, οι οποίες καλύπτουν περίπου το 90% της αγοράς. Σημαντικό είναι το γεγονός πως η εταιρεία πρόσφατα αναβαθμίστηκε σε «Gold Partner» της WABCO για τα επίπεδα service που προσφέρει.
Παράλληλα, βελτιώνεται συνεχώς η συνεργασία με τη SCHMITZ CARGOBULL σε τεχνικό, εμπορικό και after sales επίπεδο, κάτι που ισχύει τόσο για την ελληνική αντιπροσωπεία όσο και τους Γερμανούς. Άριστο είναι το κλίμα και με την KRONE, ενώ επιπλέον ώθηση στην εταιρεία δίνει και η πρώτη συνεργασία που έχει συνάψει με την BPW.
«Είμαστε τα “μάτια” και τα “αφτιά” των κατασκευαστών, καθώς από εμάς παίρνουν feedback για τα προϊόντα τους. Αλληλοβοηθιόμαστε με τις μεγάλες εταιρείες, μιας και εμείς ζητάμε ποιοτικά προϊόντα δίχως προβλήματα, αλλά και εκείνες θέλουν αξιόπιστα συνεργεία για να προτείνουν στους πελάτες τους», μας εξήγησε ο κ. Παπαντωνίου, ο οποίος μας αποκάλυψε και έναν μάλλον αφανή ευεργετικό ρόλο που έχει η εταιρεία του: «Πιέζουμε τους κατασκευαστές να αυξάνουν τις εγγυήσεις που προσφέρουν, καθώς δεν θεωρούμε σωστό να δίνεται στις ημέρες μας εγγύηση ενός έτους. Με κάποιους έχουμε τη δύναμη να διαπραγματευτούμε μεγαλύτερες χρονικά εγγυήσεις».
Αξίζει να σημειωθεί πως η επιχείρηση εφαρμόζει ήδη από το 2007 σύστημα ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008, πιστοποιημένο από τον φορέα Lloyd’s Register LRQA. «Με το ISO έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο ποιότητας, αλλά πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης», τόνισε ο κ. Παπαντωνίου, ο οποίος είπε πως την εταιρεία του την ενδιαφέρει η παρακολούθηση σεμιναρίων και οι συχνές επισκέψεις σε εκθέσεις στο εξωτερικό, προκειμένου να είναι «πάντα ένα βήμα μπροστά».
Οι επικεφαλής της επιχείρησης εστιάζουν στο προσωπικό και στην εξειδίκευση, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους και το e-shop. Το μόνο σίγουρο είναι το γεγονός πως η εταιρεία ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ Ν. & Λ. ΟΕ πατάει σε ιδιαίτερα στέρεες βάσεις και σύμφωνα με τις κινήσεις που πραγματοποιεί και το όραμα των ανθρώπων της, δείχνει πως δεν έχει να φοβηθεί τίποτα στο μέλλον.