Οι έντονες απαιτήσεις της διεθνούς ψυγειομεταφοράς, με ασφυκτικά χρονικά πλαίσια και φορτία τονάζ σε δύσκολες διαδρομές, στρέφει αρκετούς ιδιοκτήτες μεταφορικών εταιρειών στην αγορά 16λιτρων φορτηγών, βασικό χαρακτηριστικό των οποίων είναι η αυξημένη ροπή και ιπποδύναμη. Ένα από τα αυτοκίνητα που έχει αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά του «τρανσπόρτ» είναι το μοντέλο S 650 της Scania το οποίο αποτελεί ιδανική επιλογή για πολλές εταιρείες.

Συγκεντρώνει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν την εργασία του οδηγού πιο άνετη και αποδοτική και από την άλλη πλευρά αποδεικνύεται συμφέρουσα επιλογή για τον ιδιοκτήτη του. Σε μια τέτοια αγορά προχώρησε και η εταιρεία διεθνών μεταφορών του Δήμου Φαλέκα από την Αλεξανδρούπολη η οποία αγόρασε ένα καινούργιο S 650 από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, το οποίο κοτσάρει θάλαμο μάρκας Schmitz μεταφέροντας ευπαθή προϊόντα σε όλη την Ευρώπη. Συνταξιδεύουμε με τον οδηγό του αυτοκινήτου, τον Παναγιώτη Δινάκη, ο οποίος μας μεταφέρει τη μέχρι τώρα εμπειρία του, αξιολογώντας παράλληλα την άνεση της καμπίνας, αλλά και την απόδοση του κινητήρα.

Topline καμπίνα

Εργονομικά, η Topline καμπίνα είναι άριστη, με πολλές αποθηκευτικές λύσεις, οι οποίες είναι εύκολα προσβάσιμες. Στα ντουλάπια της εξωτερικής πλευράς ο Παναγιώτης τοποθετεί τα μπουκάλια νερού καθώς και δύο βαλίτσες με τα προσωπικά του αντικείμενα. Ο ίδιος σημειώνει: «Συνήθως τα δρομολόγιά μου έχουν διάρκεια μία εβδομάδα οπότε πρέπει να κάνω την κατάλληλη προετοιμασία και να είμαι σωστά οργανωμένος. Βρισκόμαστε για πολλές μέρες στο δρόμο και δεν ξέρουμε τι μπορεί να μας συμβεί. Για παράδειγμα το χειμώνα εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών οι μέρες του δρομολογίου μπορεί να παραταθούν». «Γι' αυτό το λόγο», συνέχισε, «παίρνω μαζί μου αρκετά μπουκάλια νερό, ξηρά τροφή και επιπλέον ρούχα. Η καμπίνα χωράει όλα τα αντικείμενα που θέλω να έχω μαζί μου. Κάποια πράγματα τα αφήνω στα εξωτερικά ντουλάπια και τα υπόλοιπα στο εσωτερικό. Τα δυο ψυγεία έχουν αυξημένη χωρητικότητα και καλή ψύξη διατηρώντας πάντα στην επιθυμητή θερμοκρασία τα τρόφιμα. Στα τρία ντουλάπια επάνω από το παρμπρίζ τοποθετώ κυρίως τα είδη που χρειάζομαι άμεσα. Επίσης, τα κρεβάτια έχουν μεγάλες διαστάσεις τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος και το στρώμα τους είναι μαλακό. Ξυπνάω ξεκούραστος. Ακόμη, μου αρέσουν οι βραδινοί φωτισμοί της καμπίνας οι οποίοι έχουν ευχάριστα και ήρεμα χρώματα». Να τονίσουμε ότι η πρόσβαση στο εσωτερικό της καμπίνας γίνεται από τέσσερα σκαλοπάτια και το δάπεδο είναι επίπεδο ακόμη και στο θόλο του κινητήρα (πεθαμένο).

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Οκτωβρίου (378) του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.