Σκληροτράχηλη, ισχυρή και ικανή για όλα παρουσιάστηκε η νέα, έκτη γενιά του δημοφιλούς pick up της Ιαπωνικής εταιρείας Mitsubishi L200.

Με ανανεωμένη εμφάνιση, δυναμικά χαρακτηριστικά, αναβαθμισμένο εσωτερικό καθώς και ένα βελτιωμένο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, φιλοδοξεί να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του. Η νέα γενιά εξελίχθηκε με γνώμονα τη συνδεσιμότητα, την ασφάλεια και τη βελτίωση της τετρακίνησης. Η επίσημη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου μοντέλου της Mitsubishi πραγματοποιήθηκε στη Μάλαγα της Ισπανίας όπου είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στο δρόμο αλλά και εκτός σε δύσκολες off road διαδρομές.

Στιβαρή παρουσία

Οι αλλαγές που ενσωματώνει το νέο L200 είναι πολλές σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, αν σκεφτεί κανείς πως 2.400 εξαρτήματα είναι καινούργια. Η εμφάνισή του είναι σαφώς δυναμικότερη και με πιο σπορ χαρακτηριστικά. Αναμφίβολα η μάσκα του αποτελεί το σήμα κατατεθέν του νέου pick up, η οποία παραπέμπει στα SUV αυτοκίνητα της εταιρείας. Τα φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά και τοποθετημένα ψηλότερα, απέχοντας συνολικά 700 χιλιοστά από το έδαφος, για να προστατεύονται καλύτερα. Αν το αυτοκίνητο περάσει μέσα από υδάτινο εμπόδιο τα φώτα παραμένουν έξω από το νερό, χωρίς να γεμίζουν λάσπες. Διαθέτουν λάμπες Led προσφέροντας καλύτερο φωτισμό.

Η ανασχεδίαση του προφυλακτήρα ενισχύει τις εκτός δρόμου ικανότητες με γωνία προσέγγισης στις 30 μοίρες, ράμπας στις 22 μοίρες και αποχώρησης στις 24 μοίρες. Στο πλάι του αυτοκινήτου διατηρείται η γνωστή J-Line γραμμή του, με χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής, αυξάνοντας την διάστασή του κατά δύο πόντους (5,305 χιλιοστά το διπλοκάμπινο). Μικρές αλλαγές έχουν γίνει στην πίσω πλευρά με νέα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, να αναφέρουμε ότι το μοντέλο είναι διαθέσιμο με μια 16άρα και μια 18άρα ζάντα ελαφρού κράματος. Η 18άρα εφοδιάζεται με μεγαλύτερης διαμέτρου μπροστινές δισκόπλακες (320 χιλιοστά) και δαγκάνες διπλού εμβόλου. Το βάρος του L200, ανάλογα με την έκδοση κυμαίνεται μεταξύ 1.895 και 2.035 κιλών.

Καρότσα

Το L200 διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις στο χώρο φόρτωσης με μήκος 1.520 χιλιοστά, πλάτος 1.470 χιλιοστά, το οποίο περιορίζεται ανάμεσα στους θόλους στα 1.085 χιλιοστά και ύψος πλαϊνών τοιχωμάτων 475 χιλιοστά. Το κατώφλι φόρτωσης βρίσκεται στα 850 χιλιοστά. Η επένδυση του δαπέδου είναι από σκληρό πλαστικό προστατεύοντάς το από χτυπήματα και εκδορές. Συνολικά διατίθενται έξι κρίκοι πρόσδεσης φορτίου.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Οκτωβρίου (378) του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.