Η Ανδρέας Νίκας Α.Ε. δεν λείπει ποτέ από τη Busworld, και έχει καλούς λόγους για να προβάλλει τα ελληνικά (κυρίως) minibus στην καρδιά της Ευρώπης: γιατί και τα λεωφορεία που κατασκευάζει είναι εξαιρετικά, και το πελατολόγιο περιλαμβάνει πολλές χώρες του εξωτερικού, με παραγγελίες που ξεπερνούν τις 150 μονάδες σε κάποιες περιπτώσεις.

Στο φιλόξενο ελληνικό περίπτερο, τα εκθέματα ήταν δύο, με κυρίαρχο το νέο Executive 79, βασισμένου πάνω σε σασί (του νέου) Mercedes-Benz Sprinter 519. Πρόκειται για ένα λεωφορείο διαμόρφωσης έως 22+1+1 θέσεων, το οποίο ο χαρακτηρισμός πολυτελές, σχεδόν το αδικεί. Πρακτικά, στο εσωτερικό τα πάντα είναι καλυμμένα από παχύ δέρμα, με καπιτονέ τελείωμα που παραπέμπει σε εξωτικά σούπερσπορ αυτοκίνητα, στρέμματα ολόκληρα από alcantara, και επίπεδο φινιρίσματος και συναρμογής που πείθει και τον πιο αυστηρό κριτή.

Το έτερο έκθεμα, ήταν ένα intercity, επίσης βασισμένο σε Sprinter τελευταίας γενιάς, το οποίο η Νίκας παράγει μαζικά για την ισραηλινή αγορά. Πρόκειται πιθανότατα, για το πιο μαζικά παραγόμενο «Made in Greece» όχημα οποιασδήποτε κατηγορίας των ημερών μας.