Κατασκευασμένο για σκληρή χρήση, με στιβαρή κατασκευή και άφθονη δύναμη χάρη στο πανίσχυρο μηχανικό σύνολο, το εξακύλινδρο Volkswagen Amarok σε προκαλεί να το δοκιμάσεις στα όριά του.

Φτάνοντας την οδηγική απόλαυση στα ύψη, προσφέρει την άνεση που περιμένει ο επιβάτης από ένα όχημα της κατηγορίας Premium και σε κάνει να θέλεις να το αποκτήσεις από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα πιάσεις το τιμόνι του. Οδηγούμε την έκδοση με τους 258 ίππους (272 ίπποι με τη λειτουργία overboost) και τα 580 Nm ροπής, από την Αθήνα στα βουνά της Πίνδου, και έπειτα διασχίζουμε κακοτράχαλους δρόμους, εκεί που είναι το πραγματικό πεδίο δράσης του.

Στο δρόμο με το Amarok

Αιχμή του δόρατος για το Amarok αποτελεί ο εξακύλινδρος κινητήρας του με τους 258 ίππους με βραχυπρόθεσμη ισχύ έως 272 ίππους χάρη στη λειτουργία overboost. Η μέγιστη ροπή του είναι 580 Nm η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.400 σ.α.λ. Όλα αυτά σε συνεργασία με το κορυφαίο αυτή τη στιγμή στην κατηγορία του αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και τη μόνιμη τετρακίνηση 4Motion. Από τα πρώτα πλεονεκτήματα που καταγράφουμε είναι η δυνατότητά του να πιάνει άμεσα υψηλές ταχύτητες, καθώς τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται μόλις σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 207 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο τρόπους οδήγησης, στη D όπου είναι η κανονική και την S η οποία ενδείκνυται για σπορ και γρήγορη οδήγηση. Με την επιλογή της D οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται περίπου στις 1.800 σ.α.λ και ο δείκτης του στροφόμετρου πέφτει ομαλά στις 1.400 σ.α.λ. Με την όγδοη σχέση στο κιβώτιο τα 100 χλμ/ώρα έρχονται στις 1.620 σ.α.λ.

Αν ο οδηγός θέλει να κινήσει ακόμη πιο σβέλτα το pick-up αρκεί να επιλέξει τη λειτουργία S, όπως κάναμε εμείς στις ανηφόρες του Δομοκού, με τις αλλαγές να γίνονται σε υψηλότερο εύρος στροφών, από τις 1.600 έως τις 2.300 και η ροπή να γίνεται αντιληπτή σε όλες τις σχέσεις. Με 73 χλμ/ώρα και με έβδομη σχέση στο κιβώτιο, στο μέσον της ανηφόρας, πατούμε δυνατά το γκάζι, και σε τέσσερα δευτερόλεπτα φτάνει στα 109 χλμ./ώρα.

Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του κορυφαίου Volkswagen Amarok, στο τεύχος Ιανουαρίου (381) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.