«Giga Liner» ονομάζει η Krone τον συρμό των 25,25 μέτρων, που δημιουργείται από τον συνδυασμό ενός διαξονικού τράκτορα, ενός επικαθήμενου Mega Liner με τιμόνι και ενός συρόμενου με δύο άξονες στο κέντρο του σασί του.

Ο εν λόγω συρμός της Krone προσφέρει στους μεταφορείς έως και 150 m3 ωφέλιμου όγκου και -σύμφωνα με την εταιρεία- τους δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρονται 50% περισσότερα φορτία ανά ταξίδι, γεγονός που συνεπάγεται υψηλότερη αποδοτικότητα και χαμηλότερα λειτουργικά κόστη για τις μεταφορικές εταιρείες.

Αυτό επιβεβαιώνει και με το παραπάνω η μεταφορική Toni Hotz Transporte από το Όφενμπαχ της Γερμανίας, η οποία πρόσφατα ενέταξε στον στόλο της το δεύτερο Krone Giga Liner. «Δεδομένου ότι φορτώνουμε κυρίως προϊόντα χαμηλού βάρους, μπορούμε να μεταφέρουμε κατά 56% μεγαλύτερο φορτίο ανά ταξίδι, δίχως να υπερβαίνουμε το όριο των 40 τόνων», δήλωσε ο ένας εκ των ιδιοκτητών της μεταφορικής, Alexander Hotz. Σημειώνεται, πως 4 φορές την ημέρα, το εν λόγω Giga Liner, κινείται μεταξύ Όφενμπαχ και Πιρμάσενς, μια διαδρομή περίπου 62 χλμ. Αυτό σημαίνει πως ο συρμός κάνει περί τα 2.500 χλμ. ανά εβδομάδα, με τους ανθρώπους της Toni Hotz Transporte να εκτιμούν πως τα λιγότερα ταξίδια που πραγματοποιούν μεταφέροντας περισσότερο φορτίο, οδηγούν σε μία εξοικονόμηση CO2 κατά τουλάχιστον 20%.

Οι ιδιοκτήτες της μεταφορικής, δηλώνουν επιπλέον ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με την κατανομή βάρους και -κυρίως- με την απόδοση του συστήματος πέδησης του τρέιλερ, το οποίο φέρει EBS με ενσωματωμένο πρόγραμμα σταθερότητας (RSS), απεικόνιση φορτίου ανά άξονα και κάμερα οπισθοπορείας. Το παραπάνω επιβεβαιώνει και το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Έρευνας, σύμφωνα με τις μετρήσεις του οποίου το Giga Liner κινούμενο με ταχύτητα 80 χλμ./ώρα, χρειάζεται μόλις 36 μέτρα για να ακινητοποιηθεί (μια τυπική επίδοση είναι στα 44 μέτρα), χάρη στο σύστημα πέδησης του τράκτορα και των τρέιλερ, που λειτουργούν ταυτόχρονα σε όλους τους τροχούς.