Αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον παρουσιάζει στη χώρα μας ο ψυκτικός θάλαμος INOGAM της ηγέτιδας γαλλικής μάρκας CHEREAU, την οποία αντιπροσωπεύει από το 1997 στην Ελλάδα, η εταιρεία ΚΑΤΡΙΤΣΗΣ Α.Ε. Σημειώνεται, πως το εικονιζόμενο τρέιλερ, αποκτήθηκε πρόσφατα από την εταιρεία Χατζησαλάτας Α.Ε., που έχει ως αντικείμενο τη χονδρική εμπορία φρούτων και την τυποποίηση - συσκευασία προϊόντων.

Με περισσότερες από 500 επιλογές σε εξαρτήματα και μέρη για το εσωτερικό και το εξωτερικό του, το γαλλικό ψυγείο προσφέρει υψηλές δυνατότητες εξατομίκευσης, σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Προορίζεται για τη μεταφορά νωπών προϊόντων και κρεάτων (συσκευασμένων ή κρεμαστών). Στον θάλαμο μπορεί να τοποθετηθεί ψυκτικό μηχάνημα της Carrier, της Thermo King ή άλλης εταιρείας.

Με μήκος 14.040 χλστ., πλάτος 2.597 χλστ. και μεταξόνιο 7.700 χλστ., το CHEREAU INOGAM έχει μικτό βάρος 38 τόνων. Το βάρος στους τρεις άξονες είναι στους 27 τόνους (3x9 τόνοι), με τον πείρο ζεύξης να δέχεται φορτίο έως και 16 τόνων.

Το πλήρως ατσάλινο σασί φέρει ένα πίσω πλαίσιο με ειδική επεξεργασία, το οποίο το καθιστά πιο άκαμπτο και το προστατεύει από ζημιές που προκαλούνται από τα κλαρκ. Επιπλέον, σε όλο το πλάτος της πίσω περιοχής, ένα περίβλημα από χάλυβα προστατεύει τη δομή του δαπέδου, το οποίο αποτελείται από ένα μονοκόμματο τμήμα που είναι κατασκευασμένο από μονωτικό υλικό, ειδικό ξύλο, ρητίνες και κόντρα πλακέ.

Τα πλευρικά τοιχώματα συνδέονται στο πλαίσιο με κάθετες βίδες, γεγονός που καθιστά την κατασκευή ακόμα πιο άκαμπτη. Ιδιαίτερα ενισχυμένο είναι το εμπρόσθιο τμήμα του θαλάμου, καθώς είναι αυτό που δέχεται το βάρος της μονάδας ψύξης. Στα ενδιαφέροντα επιμέρους χαρακτηριστικά του ψυκτικού θαλάμου της CHEREAU, πρέπει να αναφέρουμε τους επιπλέον προφυλακτήρες του πίσω μέρους. Πρόκειται για ρολά από PVC, τα οποία λειτουργούν σαν προφυλακτήρες, απορροφώντας τις δυνάμεις πρόσκρουσης κατά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης.

Την ίδια λογική ακολουθούν και τα πίσω φωτιστικά σώματα Flex-C LED, τα οποία υποχωρούν προς τα μέσα σε περίπτωση επαφής, ώστε να μην σπάσουν σε κάποια μικροσύγκρουση. Επιπλέον, ο αντικλεπτικός μηχανισμός της πίσω πόρτας βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα, προκειμένου να είναι δύσκολη η χρήση εργαλείων παραβίασης της κλειδαριάς.