Τροχοί & TIR

Σύγχρονος διπλοπάταρος θάλαμος CHEREAU

Για τις μεταφορές νωπών προϊόντων και κρεάτων, σε μεγάλες ή και μικρότερες αποστάσεις, ένας από τους πιο καταξιωμένους ψυκτικούς θαλάμους -τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς- είναι ο INOGAM της CHERE
Τετάρτη 07/04/2021 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Με μήκος 14.040 χλστ., πλάτος 2.597 χλστ. και μεταξόνιο 7.700 χλστ., το CHEREAU INOGAM έχει μικτό βάρος 38 τόνων.
Με μήκος 14.040 χλστ., πλάτος 2.597 χλστ. και μεταξόνιο 7.700 χλστ., το CHEREAU INOGAM έχει μικτό βάρος 38 τόνων.

Για τις μεταφορές νωπών προϊόντων και κρεάτων, σε μεγάλες ή και μικρότερες αποστάσεις, ένας από τους πιο καταξιωμένους ψυκτικούς θαλάμους -τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς- είναι ο INOGAM της CHEREAU, της γαλλικής μάρκας που αντιπροσωπεύει από το 1997 στην Ελλάδα η εταιρεία ΚΑΤΡΙΤΣΗΣ Α.Ε. και τα ψυγεία της παρουσιάζουν παραδοσιακά μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον.

Ο εν λόγω ψυκτικός θάλαμος διατίθεται και ως διπλοπάταρος προσφέροντας υψηλές δυνατότητες εξατομίκευσης, σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, καθώς είναι πολλές οι διαθέσιμες επιλογές σε εξαρτήματα και μέρη για το εσωτερικό και το εξωτερικό του.

Με μήκος 14.040 χλστ., πλάτος 2.597 χλστ. και μεταξόνιο 7.700 χλστ., το CHEREAU INOGAM έχει μικτό βάρος 38 τόνων. Το βάρος στους τρεις άξονες είναι στους 27 τόνους (3x9 τόνοι) και στο πέταλο 16 τόνοι. Εσωτερικά, το ύψος ορίζεται στα 2.700 χλστ. το πλάτος στα 2.470 χλστ. και το μήκος στα 13.389 χιλ.

Αυξημένη στιβαρότητα και ακαμψία

Προεξάρχον χαρακτηριστικό του τρέιλερ, είναι το μονοκόμματο, πλήρως ατσάλινο, σασί (Chassis-C) αυξημένης στιβαρότητας, το οποίο προσφέρει αντοχή στις ταλαντώσεις. Φέρει ένα πίσω πλαίσιο με ειδική επεξεργασία που το καθιστά πιο άκαμπτο και το προστατεύει από ζημιές που προκαλούνται από τα περονοφόρα οχήματα. Επιπλέον, σε όλο το πλάτος της πίσω περιοχής, ένα περίβλημα από χάλυβα προστατεύει τη δομή του δαπέδου, το οποίο αποτελείται από ένα ενιαίο τμήμα που είναι κατασκευασμένο από μονωτικό υλικό, ειδικό ξύλο, ρητίνες και κόντρα πλακέ.

Παράλληλα, τα πλευρικά τοιχώματα του θαλάμου συνδέονται στο πλαίσιο με κάθετες βίδες, γεγονός που καθιστά την κατασκευή ακόμα πιο άκαμπτη. Ιδιαίτερα ενισχυμένο είναι το εμπρόσθιο τμήμα του θαλάμου, καθώς είναι αυτό που δέχεται το βάρος της μονάδας ψύξης. Τα INOGAM μπορούν να εξοπλιστούν με ένα ενσωματωμένο σύστημα αντικλεπτικής προστασίας CHEREAU. Η κλειδαριά βασίζεται σε ένα λουκέτο τύπου «συρταριού», το οποίο δεν είναι προσβάσιμο από εργαλεία παραβίασης -όπως κόπτες μπουλονιών- και παράλληλα προστατεύεται από χτυπήματα και σπρέι.

Προηγμένος έλεγχος θερμοκρασίας

Αξίζει να αναφερθεί, πως στον θάλαμο της CHEREAU μπορεί να τοποθετηθεί ψυκτικό μηχάνημα της Carrier, της Thermo King ή άλλης εταιρείας, συμβατικής τεχνολογίας, υβριδικό ή ακόμα και ηλεκτρικό.

Το σύστημα αγωγών εξαερισμού «AirEfficient-C» επιτρέπει -σύμφωνα με τη CHEREAU- την καλύτερη χρήση της μονάδας ψύξης και τη διατήρηση της ίδιας θερμοκρασίας σε όλο το μήκος του θαλάμου, συμβάλλοντας στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου της μονάδας ψύξης, του χρόνου χρήσης και κατά συνέπεια της συντήρησής της.

Επιπλέον, για τη βελτιστοποίηση της σωστής ανακύκλωσης του αέρα εντός του θαλάμου, η CHEREAU τοποθέτησε κατακόρυφες γρίλιες στο εμπρόσθιο τμήμα του θαλάμου, παρέχοντας έναν ρυθμό ροής αέρα που υπερβαίνει τα 4.150 κ.μ. ανά ώρα, γεγονός που συμβάλλει περαιτέρω στη διατήρηση μιας ομοιόμορφης θερμοκρασίας μέσα στον θάλαμο.

Επιμέρους ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά

Ένα από τα στοιχεία των θαλάμων CHEREAU INOGAM που εκτιμώνται δεόντως τόσο από τους οδηγούς όσο και από τους ιδιοκτήτες των μεταφορικών εταιρειών, είναι οι επιπλέον προφυλακτήρες του πίσω μέρους, ένα πατενταρισμένο σύστημα που η γαλλική εταιρεία ονομάζει «Bumper-C» και το οποίο απαντάται στο 90% των θαλάμων της. Πρόκειται στην ουσία για ρολά από PVC, τα οποία λειτουργούν σαν προφυλακτήρες, απορροφώντας τις δυνάμεις πρόσκρουσης κατά τη διαδικασία προσέγγισης στις ράμπες.

Την ίδια λογική ακολουθούν και τα πίσω φωτιστικά σώματα «Flex-C LED», τα οποία υποχωρούν προς τα μέσα σε περίπτωση επαφής, ώστε να μην σπάσουν σε κάποια μικροσύγκρουση. Όπως υποδηλώνει και το όνομά τους φέρουν τεχνολογία LED και υπόσχονται μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα συμβατικά φανάρια.

Σημαντική βοήθεια προσφέρει το ραντάρ οπισθοπορείας «RearDetect-C», ένα σύστημα που ανιχνεύει εμπόδια, παρέχει μια ηχητική προειδοποίηση κατά τη διάρκεια ενός ελιγμού και σταματά αυτόματα το όχημα. Αναλυτικότερα, χάρη στους τρεις αισθητήρες του, το ραντάρ εντοπίζει εμπόδια σε απόσταση τριών μέτρων από το πίσω μέρος του οχήματος. Όταν το εμπόδιο βρίσκεται σε μια συγκεκριμένη απόσταση (προκαθορισμένη μεταξύ 30 και 100 εκ.), το σύστημα ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα του οχήματος μέχρι να σταματήσει, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια εκ μέρους του οδηγού.

Αξίζει να αναφερθεί ακόμα το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 250 λίτρων, που επαρκεί για περισσότερες από 80 ώρες λειτουργίας και διευκολύνει τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Βρίσκεται πίσω από τα ποδαρικά και διαθέτει ένα άνοιγμα πλήρωσης σε κάθε πλευρά, το οποίο φέρει καπάκι που κλειδώνει. Κλείνοντας, δεν πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε τον σχετικό χώρο αποθήκευσης έως και 36 παλετών διάστασης 80x120. Είναι ανθεκτικός στο σπρέι (νερό, άμμος, αλάτι κ.λπ.), φέρει πτυσσόμενες προς τα πάνω πόρτες για εύκολη πρόσβαση και χειρισμό των παλετών, διαθέτει κλείδωμα, ενώ μπορεί να παραγγελθεί και στην πλήρως ανοιχτή έκδοση «καλάθι».

PreviousNext