Τροχοί & TIR

Ford E-Transit Custom: Προ των πυλών η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση

Στη διάρκεια της οδηγικής παρουσίασης του μεγάλου ηλεκτρικού Ford E-Transit, στη Βαρκελώνη, όπου συμμετείχε το περιοδικό T&T, η εταιρεία έδειξε στους παρευρισκόμενους κι ένα (στατικό) πρωτότυπο
από Βασίλης Δαραμούσκας | Σάββατο 16/07/2022 - 12:53
Κοινοποίηση στα Social Media
Ford E-Transit Custom
Ford E-Transit Custom

Στη διάρκεια της οδηγικής παρουσίασης του μεγάλου ηλεκτρικού Ford E-Transit, στη Βαρκελώνη, όπου συμμετείχε το περιοδικό T&T, η εταιρεία έδειξε στους παρευρισκόμενους κι ένα (στατικό) πρωτότυπο του Transit Custom επόμενης γενιάς, με αμιγώς ηλεκτρική γραμμή μετάδοσης κίνησης.

Πρόκειται για το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό ελαφρύ επαγγελματικό του κατασκευαστή μετά το E-Transit του οποίου η παραγωγή ξεκίνησε φέτος το Μάρτιο, κι αποτελεί το πρώτο από τα τέσσερα ακόμα φουλ ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα που η Ford Pro θα παρουσιάσει μέχρι το 2024.

Το νέο E-Transit Custom θα υποστηρίζεται από το λογισμικό, τις λύσεις φόρτισης, συντήρησης και χρηματοδότησης της Ford Pro μέσω μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας που θα συμβάλλει στην αύξηση του παραγωγικού χρόνου και στη μείωση των λειτουργικών δαπανών. Η Ford δίνει μεγάλη έμφαση στις υπηρεσίες του τμήματος Pro.

Συγκεκριμένα, το αντιμετωπίζει ως αυθύπαρκτη επιχειρηματική μονάδα μέσω της οποίας θα επιτευχθεί η τολμηρή δέσμευση για μηδενικές εκπομπές ρύπων για όλα τα οχήματά της που θα πωλούνται στην Ευρώπη και ουδετερότητα άνθρακα σε όλο το αποτύπωμα των ευρωπαϊκών της δραστηριοτήτων μέχρι το 2035.

Το E-Transit Custom είναι κομβικό για τη Ford καθώς είναι όχι μόνο το πλέον ευπώλητο στη γκάμα LCV της εταιρείας, αλλά και πρώτο στις ταξινομήσεις στην Ευρώπη, και εύλογα η εταιρεία το έχει προικίσει με σημαντικά στοιχεία εκμετάλλευσης και αποδοτικότητας.

Καθώς επίκειται παγκόσμια παρουσίαση τον προσεχή Σεπτέμβριο, ελάχιστα είναι τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, αλλά η μέγιστη αυτονομία των 380 χιλιομέτρων που ανακοινώθηκε είναι η μεγαλύτερη για μεσαίο van παραγωγής, ή γύρω στα 50 χιλιόμετρα μεγαλύτερη από την καλύτερη επίδοση της κατηγορίας σήμερα.

Συνοδεύεται από πλήρη δυνατότητα ρυμούλκησης, πληθώρα επιλογών συνδεσιμότητας και αρκούντως εντυπωσιακό ντιζάιν, με μία λωρίδα LED που διατρέχει όλο το πλάτος του οχήματος εμπρός.

Η κυψελοειδής μάσκα κυριαρχεί οπτικά, ενώ όλες οι επιφάνειες μοιάζουν να είναι σμιλεμένες πάνω σε ένα ενιαίο, ατόφιο κομμάτι κυρίως χάρη στις ακμές και τις μικρές ανοχές των πάνελ.

Εξηλεκτρισμός για το σύνολο της γκάμας

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ford ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2024, τέσσερα ακόμα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα πλαισιώσουν το E-Transit van δύο τόνων ως μέρος της οικογένειας Transit, συμπεριλαμβανομένων των Transit Custom van και Transit Courier van, καθώς και των οχημάτων μεταφοράς προσωπικού Tourneo Custom και Tourneo Courier.

Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit Custom θα αρχίσει να κατασκευάζεται το δεύτερο εξάμηνο του 2023 αποτελώντας μέρος της πιο εκτεταμένης γκάμας Transit Custom που έχει προσφερθεί ποτέ σε Ευρωπαίους πελάτες.

Περισσότερες προϊοντικές λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν φέτος το Σεπτέμβριο. Όλες οι εκδόσεις του Transit Custom θα κατασκευάζονται από την Ford Otosan – την κοινοπραξία της Ford στην Τουρκία – στο εργοστάσιό της στο Kocaeli, την έδρα της ευρωπαϊκής παραγωγής Transit, που θα παραδοθεί ως μέρος εξαγγελθείσας επένδυσης ύψους 2 δισ. ευρώ της Ford Otosan στις εκεί εγκαταστάσεις της.

Η Ford, η SK On Co., Ltd. και η Koc Holding πρόσφατα υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας για κοινοπραξία που θα δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Στόχος είναι η έναρξη παραγωγής να ξεκινήσει στα μέσα της δεκαετίας με ετήσια δυναμικότητα από 30 έως 45 GWh.

Η Ford Pro δεν σκοπεύει να γεμίσει τη γκάμα με ηλεκτρικά van απλά για να δείξει τι μπορεί να κάνει –μέχρι το 2026 σκοπεύει να ταξινομεί 600.000 μονάδες αμιγώς ηλεκτρικών LCV σε ετήσια βάση. 

 

PreviousNext