Όταν το αυτοκίνητο συνδυάζει την αξιοπιστία της γραμμής κίνησης με την πολυτέλεια της καμπίνας, δικαιολογείται το γεγονός ότι η VOLVO βρέθηκε στην κορυφή των ταξινομήσεων της βαριάς κατηγορίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Ούτε περίεργο είναι το γεγονός ότι οι Αμερικανοί κατασκευαστές της σειράς VOLVO VNL ζήτησαν πρόσφατα από τους Σουηδούς να τοποθετούν τον 13λιτρο κινητήρα των FH σε όλα τα «μουράτα» μοντέλα τους.
Ας έρθουμε όμως στο καινούργιο FH16 650, αυτό που θα δούμε από κοντά στην έκθεση TRANSPORT SHOW.
Ο 13λιτρος, λοιπόν, κινητήρας με τούρμπο και ιντερκούλερ αποδίδει 650 HP και συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο I-Shift 12 σχέσεων + 4 όπισθεν.
Πλεονέκτημα για τον ιδιοκτήτη του Volvo η χαμηλή του κατανάλωση που επιτυγχάνεται χάρη στο καινοτόμο προγνωστικό σύστημα I-See που χρησιμοποιεί τη δεύτερη τουρμπίνα με νέα χαρτογράφηση (στη λειτουργία «Eco») η οποία ονομάστηκε «Dynamic Torque Adaptation» ή δυναμική προσαρμογή της ροπής. Επιλέγοντας λοιπόν Eco στο I-See, το σύστημα κάνει προσαρμογή της διαθέσιμης ροπής, η οποία αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές, με αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης. Να προσθέσουμε ότι το Volvo διαθέτει το σύστημα διεύθυνσης Volvo Dynamic Steering, το οποίο έχει τη δυνατότητα ρυθμίσεων σκληρότητας και απόκρισης ανάλογα με τα γούστα του οδηγού και το προφίλ της διαδρομής.
Τα χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι είναι τοποθετημένα με εργονομικά λογικό τρόπο και σε βοηθούν σημαντικά να βρίσκεις εύκολα αυτό που θέλεις και να το λειτουργείς επίσης εύκολα.
Η καμπίνα διαθέτει αεροδυναμικά φλαπς που κλείνουν προς τα μέσα, στο πίσω τοίχωμα της καμπίνας, η οποία αναδιπλώνεται ηλεκτρικά με το τηλεχειριστήριο.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα δύο κρεβάτια, το μεγάλο ψυγείο τροφίμων, το δερμάτινο σαλόνι, το κλιματιστικό στάθμευσης κ.α. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και οι λειτουργίες του οχήματος παρουσιάζονται με ευκρίνεια στην κεντρική οθόνη και όλες μπορούν εύκολα να προβληθούν και να επιλεχθούν από τα κουμπιά στο τιμόνι, γεγονός που βοηθά τον οδηγό να έχει στραμμένη την προσοχή του στην οδήγηση.
Από την πλευρική οθόνη των εννέα ιντσών στη δεξιά πλευρά του ταμπλό, ελέγχονται οι λειτουργίες πολυμέσων, επικοινωνίας από τις πλαϊνές κάμερες του τράκτορα, ενώ ελέγχεται ο περιβάλλων χώρος.
Στην Ελλάδα, το Volvo FH διατίθεται με ένα πλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας, το οποίο ενδεικτικά περιλαμβάνει ηλεκτρικό τιμόνι, Ευφυή αυτόματο πιλότο, Σύστημα διατήρησης λωρίδας, Σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού κ.α.