Τροχοί & TIR

Στην πόλη και στην Εθνική με VW ID. Buzz Cargo

Απαντάμε σε βασικά ερωτήματα, όπως χωρητικότητα χώρου φόρτωσης και αυτονομία μπαταρίας. Θα καταφέρουμε με μια φόρτιση να ξεκινήσουμε από την Αθήνα και να φτάσουμε στη Λάρισα;
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 11/02/2024 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το ID. Buzz Cargo εξοπλίζεται με πολλά συστήματα ασφαλείας, όπως το A.C.C (αυτόματη ρύθμιση απόστασης), το Lane Assist (υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας), και το Front Assist (σύστημα υποβοήθησης πέδησης ανάγκης).
Το ID. Buzz Cargo εξοπλίζεται με πολλά συστήματα ασφαλείας, όπως το A.C.C (αυτόματη ρύθμιση απόστασης), το Lane Assist (υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας), και το Front Assist (σύστημα υποβοήθησης πέδησης ανάγκης).

Έχοντας στη διάθεσή μας για μια εβδομάδα το Volkswagen ID .Buzz Cargo, το οδηγούμε για περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα, και εξάγουμε τα πρώτα συμπεράσματα από τις δοκιμές μας. 

Ποιοι λόγοι θα οδηγήσουν τον επαγγελματία να το αγοράσει; Ποια είναι η χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης; Τι αυτονομία δίνει η μπαταρία του; Αυτά είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που απαντούμε. Η συνέχεια όμως είναι ακόμη πιο συναρπαστική. Θα καταφέρουμε με μια φόρτιση να ξεκινήσουμε από την Αθήνα και να φτάσουμε στη Λάρισα; Ακολουθήστε μας. 

Από τις δύο οθόνες, η κεντρική είναι 10 ιντσών, ο οδηγός έχει πλήρη και συνεχή ενημέρωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου.
Από τις δύο οθόνες, η κεντρική είναι 10 ιντσών, ο οδηγός έχει πλήρη και συνεχή ενημέρωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου.
Από τις δύο οθόνες, η κεντρική είναι 10 ιντσών, ο οδηγός έχει πλήρη και συνεχή ενημέρωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου.

Νοσταλγική εμφάνιση από το μέλλον 

Βασισμένο μεν στη σχεδίαση του δημοφιλούς Bulli, αλλά με φρέσκια φουτουριστική διάθεση, το VW ID. Buzz Cargo το αγαπάς με την πρώτη ματιά ακόμα και αν δεν ασχολείσαι καθόλου με τα επαγγελματικά αυτοκίνητα. Η τολμηρή διχρωμία του κάνει το όχημα να ξεχωρίζει από μακριά. Έπειτα οι μικροί πρόβολοι, οι ζάντες των 19 ιντσών και η ευμεγέθης μάσκα τού χαρίζουν τη μοναδική και ξεχωριστή ταυτότητα. 

Το μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 2.208 χιλιοστά, το πλάτος 1.732 χλστ, το οποίο περιορίζεται μεταξύ των θόλων στα 1.230 χλστ. και το ύψος 1.257 χλστ.
Το μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 2.208 χιλιοστά, το πλάτος 1.732 χλστ, το οποίο περιορίζεται μεταξύ των θόλων στα 1.230 χλστ. και το ύψος 1.257 χλστ.
Το μήκος του χώρου φόρτωσης είναι 2.208 χιλιοστά, το πλάτος 1.732 χλστ, το οποίο περιορίζεται μεταξύ των θόλων στα 1.230 χλστ. και το ύψος 1.257 χλστ. 

Άνετο εσωτερικό 

Η σχεδίαση του εσωτερικού από λευκό χαρτί δίνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, σε αίσθηση ευρυχωρίας, άνεσης και φυσικά αφθονία αποθηκευτικών χώρων. Έγγραφα και προσωπικά αντικείμενα βρίσκουν εύκολα τη θέση τους στο ταμπλό, στο ντουλάπι στην πλευρά του συνοδηγού και στις τσέπες κάθε πόρτας. Ένα άλλο στοιχείο που πρόκειται να εκτιμήσουν οι επιβάτες είναι οι τέσσερις θύρες usb, στις πόρτες και στο ταμπλό, για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών. 

Το ID. Buzz Cargo διατίθεται με τρία καθίσματα, όπου του συνοδηγού είναι ενιαίο, με αρκετό ελεύθερο χώρο για τα πόδια του μεσαίου επιβάτη. Η ψηφιακή οθόνη με τον πίνακα οργάνων είναι 10 ιντσών και να προσθέσουμε ότι εφοδιάζεται με ειδική επιφάνεια για επαγωγική φόρτιση του κινητού τηλεφώνου.

 Άνετο ακόμη και για τρία άτομα το εσωτερικό.
Άνετο ακόμη και για τρία άτομα το εσωτερικό.
Άνετο ακόμη και για τρία άτομα το εσωτερικό.

Μετακίνηση στην Αθήνα 

Εκκινούμε τον κινητήρα πατώντας το κουμπί Start/Stop και χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό διακόπτη επιλέγουμε τη λειτουργία D για οδήγηση. Εκτός από την όπισθεν R και τη νεκρά N, χρησιμοποιούμε και τη λειτουργία B (brake), όπου μόλις απομακρύνουμε το πόδι μας από το γκάζι, το αυτοκίνητο φρενάρει, επιτυγχάνοντας παράλληλα ανάκτηση ενέργειας. Μέσα σε στενούς δρόμους της Αθήνας το ID. Buzz Cargo κινείται με χαρακτηριστική ευκολία. 

Σημαντική βοήθεια προσφέρει η θέση οδήγησης καθώς ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πλήρη εποπτεία του χώρου. Επίσης οι αισθητήρες εμπρός, πίσω και περιμετρικά του οχήματος, ηχούν κάθε φορά που κάποιο αντικείμενο βρίσκεται κοντά. Ωστόσο, θα προτιμούσαμε οι καθρέφτες να είναι μεγαλύτεροι. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και ξεκούραστο για μανούβρες, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη μυϊκή δύναμη.

Από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία καλύψαμε μια απόσταση 238 χιλιομέτρων (άδειος ο χώρος φόρτωσης και μέσω της π.ε.ο) με τη μέση ωριαία ταχύτητα να είναι 52 χλμ/ώρα και την κατανάλωση 16.9 kWh/100 χλμ. Μέχρι το σημείο αυτό καταναλώσαμε το 55% της μπαταρίας και η αυτονομία ήταν άλλα 192 χλμ.
Από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία καλύψαμε μια απόσταση 238 χιλιομέτρων (άδειος ο χώρος φόρτωσης και μέσω της π.ε.ο) με τη μέση ωριαία ταχύτητα να είναι 52 χλμ/ώρα και την κατανάλωση 16.9 kWh/100 χλμ. Μέχρι το σημείο αυτό καταναλώσαμε το 55% της μπαταρίας και η αυτονομία ήταν άλλα 192 χλμ.
Από την Αθήνα μέχρι τη Λαμία καλύψαμε μια απόσταση 238 χιλιομέτρων (άδειος ο χώρος φόρτωσης και μέσω της π.ε.ο) με τη μέση ωριαία ταχύτητα να είναι 52 χλμ/ώρα και την κατανάλωση 16.9 kWh/100 χλμ. Μέχρι το σημείο αυτό καταναλώσαμε το 55% της μπαταρίας και η αυτονομία ήταν άλλα 192 χλμ.

Αθήνα - Λαμία 

Παρόλο που κινηθήκαμε για αρκετά χιλιόμετρα στο κέντρο της Αθήνας μέχρι να μπούμε στην Αττική οδό, η μπαταρία έπεσε μόλις στο 97%, με το ID. Buzz Cargo να αποδεικνύεται βασιλιάς της οικονομίας. Στην εθνική οδό επιλέγουμε στο Cruise Control σταθερή ταχύτητα στα 100 χλμ./ώρα, έχοντας παράλληλα ενεργοποιημένα τα συστήματα ασφαλείας, όπως για τη διατήρηση της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα αλλά και για τη διατήρηση εντός της λωρίδας.

Φορτώνοντας νερά και ποτά για την επόμενη παραγγελία της Κάβα Τσίνας στη Λάρισα. Ευχαριστούμε τον Χρήστο Τσίνα για τη συνεργασία του στο φόρτωμα του οχήματος.
Φορτώνοντας νερά και ποτά για την επόμενη παραγγελία της Κάβα Τσίνας στη Λάρισα. Ευχαριστούμε τον Χρήστο Τσίνα για τη συνεργασία του στο φόρτωμα του οχήματος.

Φορτώνοντας νερά και ποτά για την επόμενη παραγγελία της Κάβα Τσίνας στη Λάρισα. Ευχαριστούμε τον Χρήστο Τσίνα για τη συνεργασία του στο φόρτωμα του οχήματος. 

Ακολουθήστε μας στη διαδρομή μέχρι τη Λάρισα και μάθετε περισσότερα για το VW ID. Buzz Cargo στο τεύχος Φεβρουαρίου - Βρείτε το εδώ

PreviousNext