KING CAB 4Χ4

Οδηγούμε το νέο Nissan NP300 Navara στην έκδοση μιάμισης καμπίνας (King Cab) και καταγράφουμε τις διαφορές σε δυναμικά χαρακτηριστικά και στοιχεία εκμετάλλευσης σε σχέση με το διπλοκάμπινο –η Nissan εξελίσσει και λανσάρει ξεχωριστά, κάθε διαφορετική έκδοση αμαξώματος των ελαφρών επαγγελματικών της για διασφάλιση της μέγιστης δυνατής ποιότητας και αξιοπιστίας.

Το πολυαναμενόμενο νέο Nissan NP300 Navara ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, όπου παραδοσιακά, το ελαφρύ ημιφορτηγό της ιαπωνικής εταιρείας είναι εξαιρετικά δημοφιλές. Το pick up της Nissan φέρει τέτοιας έκτασης βελτιώσεις στην ευρωπαϊκή του εκδοχή που, είναι όπως έχουμε αναφέρει, σχεδόν διαφορετικό μοντέλο από το αντίστοιχο για τις υπόλοιπες αγορές, κυρίως της Ασίας. Σημαντικά αυξημένη είναι η στρεπτική ακαμψία, το επίπεδο φινιρίσματος πιο προσεγμένο, και γενικά είναι εμφανής παντού μία πλήρης προσαρμογή στα ευρωπαϊκά «ήθη» που χαρακτηρίζουν την ευρωπαϊκή εκδοχή ενός αυτοκινήτου στο οποίο έχουν αλλάξει τα πάντα σε σχέση με το D40 Navara.

Το νέο Navara κατέκτησε πρόσφατα και την κορυφαία διάκριση «International Pick-Up Award 2016» (IPUA) σε μία κατηγορία γεμάτη από «φρέσκιες» και εξαιρετικά ικανές προτάσεις, από πολλούς κατασκευαστές. Μετά από το λανσάρισμα των διπλοκάμπινων εκδόσεων, η Nissan παρουσίασε στους δημοσιογράφους και την έκδοση «μιάμισης» καμπίνας, που διατηρεί την ονομασία King Cab.