Τροχοί & TIR

White Griffin

Πάτρα-Θεσσαλονίκη-Πάτρα, με τη μελωδία του V8 να βγαίνει από την ελευθέρας σαν συμφωνία του Μότσαρτ, και το μπαρόμετρο να χτυπάει 3 bar! Περιγράψαμε το τέλειο σκηνικό; Πιστεύουμε πως ναι, και για όλ
από Παύλος Μαυρομύτης | Δευτέρα 19/03/2018 - 13:12
Κοινοποίηση στα Social Media

Πάτρα-Θεσσαλονίκη-Πάτρα, με τη μελωδία του V8 να βγαίνει από την ελευθέρας σαν συμφωνία του Μότσαρτ, και το μπαρόμετρο να χτυπάει 3 bar! Περιγράψαμε το τέλειο σκηνικό; Πιστεύουμε πως ναι, και για όλους εμάς που το ταξίδι με τη νταλίκα είναι τρόπος ζωής αποτελεί μια γνώριμη καθημερινή εικόνα.

Υπάρχει άραγε καλύτερο συναίσθημα, αναρωτιόμαστε πολλές φορές, από αυτό που περιγράψαμε νωρίτερα; Μπορεί ένας υπάλληλος γραφείου να βιώσει κάτι αντίστοιχο; Σίγουρα όχι. Όταν μάλιστα συνοδεύεται και από το απόλυτο εργαλείο δουλειάς, τότε το αποτέλεσμα μετράει ακόμη περισσότερο. Ας εστιάσουμε όμως στο θέμα μας και να βρεθούμε στη Θεσσαλονίκη όπου θα συναντήσουμε το καμάρι της μεταφορικής Κασάπη από την Πάτρα, έναν τράκτορα Scania με τριαξονική νταλίκα. Το design το επιμελήθηκε προσωπικά ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Δημήτρης Κασάπης και με πολύ γούστο μεταμορφώθηκε σε ένα πραγματικό κόσμημα της εθνικής.

Συζητούμε αρκετά συχνά με ιδιοκτήτες του μοντέλου R σχετικά με τα στάδια βελτίωσής του και τι αλλαγές μπορούν να γίνουν επάνω του για να ομορφύνει ακόμη περισσότερο. Βέβαια, η άποψή μας είναι ότι το συγκεκριμένο είναι ένα από τα ομορφότερα οχήματα της εταιρείας, ωστόσο αν κάποιος θέλει να πετύχει το απόλυτο δεν έχει παρά να βάλει το χέρι στην τσέπη, να δαπανήσει λίγα ή αρκετά ευρώ, ανάλογα με το πόσο αντέχει οικονομικά, και να ξεκινήσει το facelift. Τι μπορεί να κάνει επάνω του; Πολλά ή πιο σωστά πάρα πολλά... Να ξεκινήσει με τα απλά, βάζοντας ορισμένα ανοξείδωτα και να φτάσει στα πιο σύνθετα με αερογραφίες και περίτεχνα σχέδια. Ό,τι και αν αποφασίσει να κάνει, το μόνο σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα πρέπει να ευχαριστεί σε πρώτη φάση τον ίδιο και μετά, εμάς τους υπόλοιπους.

Οι πρώτες πινελιές μπήκαν στην εξωτερική πλευρά του White Griffin και αφορούν το βάψιμο των πλαστικών των αεραγωγών, της μάσκας, των σκαλοπατιών και της ρίγας στα πλαϊνά σπόιλερ. Ύστερα ήρθε η ώρα για πιο τρανταχτές αλλαγές με την τοποθέτηση μπάρας trux εμπρός, η οποία σχεδιαστικά κατάφερε να αλλάξει τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Ο ανοξείδωτος γείσος με τον έξτρα φωτισμό, η φωτεινή επιγραφή και τα τέσσερα προβόλια σίγουρα αναβαθμίζουν τη βραδινή εικόνα του.

Προηγουμένως αναφερθήκαμε στις ωραίες στιγμές που ζει ο οδηγός στην καμπίνα ενός φορτηγού, είτε αυτό είναι απλό, είτε με βελτιώσεις. Το R της παρουσίασης όμως κάνει τη διαφορά και σε αυτό τον τομέα με πολλές αλλαγές οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να ταξιδεύει πιο ευχάριστα. Η πρώτη κίνηση του ιδιοκτήτη ήταν να ντύσει το εσωτερικό με δερματίνη και καπιτονέ μπεζ χρώματος με κουμπιά, συνδυάζοντάς το παράλληλα με έντονους φωτισμούς. Βέβαια, η συγκεκριμένη καμπίνα έχει μια ιδιαιτερότητα την οποία σπανίως συναντούμε σε αυτό το μοντέλο και αναφερόμαστε στο δεύτερο κρεβάτι το οποίο έχει μεταφερθεί στην μπροστινή και επάνω πλευρά, όπως δηλαδή στο μοντέλο 144 και 164. Στην κανονική του θέση έχουν τοποθετηθεί ντουλάπια, όπως στην έκδοση millenium, φουρνάκι και τηλεόραση, παρέχοντας στον οδηγό του έξτρα ανέσεις. Αισθητικά, η μεταφορά του πίσω κρεβατιού εμπρός και επάνω είναι ωραία, ωστόσο πρακτικά δεν βολεύει καθόλου όταν είναι δυο οδηγοί, μειώνοντας σημαντικά τον ελεύθερο χώρο.

Πριν αποχαιρετήσουμε τον οδηγό του R σκεφτήκαμε ότι έστω και προσωρινά πήραμε μια μικρή γεύση από την καθημερινότητά του, απολαμβάνοντας την εξωτερική και εσωτερική πλευρά του τράκτορα, αλλά αφήνοντας το καλύτερο για το τέλος. Τι; Μα φυσικά τον ήχο της ελευθέρας ο οποίος ήταν μια πραγματική μελωδία…Δυο δυνατές γκαζιές και μια γρήγορη εκκίνηση, ήταν το κερασάκι στην τούρτα…

PreviousNext