Τροχοί & TIR

Το συνεργείο Volvo Σαρακάκη στα 40 καλύτερα του κόσμου!

Μεγαλειώδη νίκη – πρόκριση πέτυχε η ομάδα των τεχνικών του συνεργείου Volvo της εταιρείας Σαρακάκη στη Λ. Αθηνών, φτάνοντας στον τελικό του διαγωνισμού VISTA 20172018, κάνοντας θα λέγαμε και τη μεγά
από Παναγιώτης Εμμανουήλ | Παρασκευή 08/06/2018 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Μεγαλειώδη νίκη – πρόκριση πέτυχε η ομάδα των τεχνικών του συνεργείου Volvo της εταιρείας Σαρακάκη στη Λ. Αθηνών, φτάνοντας στον τελικό του διαγωνισμού VISTA 20172018, κάνοντας θα λέγαμε και τη μεγάλη έκπληξη στην ιστορία του θεσμού.

Η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συμμετείχε στο διαγωνισμό με δύο ομάδες. Από το 2007 που λαμβάνει μέρος στο διαγωνισμό, φέτος είναι η πρώτη φορά που προκρίνεται στον τελικό. Την επιτυχία των Ελλήνων μηχανικών κάνει ακόμα μεγαλύτερη το γεγονός πως η φετινή διοργάνωση έχει τη μεγαλύτερη επιτυχία των 61 χρόνων ιστορίας του διαγωνισμού, καθώς συμμετέχουν σε αυτή 19.553 εργαζόμενοι στο aftersales, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει 4.880 ομάδες.

Στην ημιτελική φάση του θεσμού που πραγματοποιήθηκε στο Γκέτεμποργκ (9-30 Απριλίου) πέρασαν μόλις 231 ομάδες και από αυτές στον τελικό προκρίθηκαν και θα διαγωνιστούν οι 40 καλύτερες, 20 από την Ευρώπη και 20 από τον υπόλοιπο κόσμο. Η ελληνική ομάδα, όχι μόνο προκρίθηκε, αλλά κατάφερε να τερματίσει δεύτερη στη Γηραιά Ήπειρο, μια ανάσα πίσω από τους Σουηδούς που «έπαιζαν» εντός έδρας.

«Το μέγεθος αυτής της επιτυχίας δεν περιορίζεται στο συνεργείο μας. Είναι μια μεγάλη επιτυχία για τη χώρα μας και εμείς έτσι τη βλέπουμε, ως επιτυχία της Ελλάδας.», δήλωσε στο TPOXOI & TIR o κ. Αλέξανδρος Σαρακάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.

Η ελληνική ομάδα που θριάμβευσε στο Γκέτεμποργκ αποτελείται από τους Ηλία Ανδρεάδη, Αλέκο Μπάιλα, Κώστα Καλογερόπουλο και Βασίλη Γεωργούτσο. Ο τελευταίος αντικατέστησε τον Άγγελο Σκίζα, ο οποίος είχε έναν τραυματισμό που δεν του επέτρεψε να ταξιδέψει μέχρι τη Σουηδία.

«Είμαστε στις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Αυτή η πρόκριση είναι μοναδική αν σκεφτούμε ότι υπάρχουν εκατοντάδες συνεργεία Volvo στην Ελλάδα. Αυτό έχει προέλθει από τη συνεχή προσπάθεια της κας Δρούζα και όλων όσων ασχολούνται με την τεχνολογία», συμπλήρωσε ο κος Φίλιππος Μενάγιας, BU Director της εταιρείας.

Εθνική υπερηφάνεια

«Υπερήφανη για την ομάδα μας» δηλώνει η Τεχνική Διευθύντρια της Volvo Trucks, κα Μαρία Δρούζα, υπεύθυνη για το θεσμό Volvo VISTA στην Ελλάδα. «Σκληρή ομαδική δουλειά, πολύ διάβασμα, δεκάδες ώρες πρακτικής εξάσκησης στα φορτηγά μας, μα πάνω από όλα το πάθος που είχαν οι τεχνικοί μας για τη νίκη, οδήγησαν το συνεργείο μας στη διάκριση αυτή», συμπλήρωσε η κα Δρούζα.

Για το ομαδικό πνεύμα μίλησε και ο Ηλίας Ανδρεάδης, ο οποίος μας αποκάλυψε πως απαιτήθηκε πολύ διάβασμα, το οποίο μάλιστα έγινε στον ελεύθερο χρόνο των μελών της ομάδας. «Η επιτυχία ήταν αποτέλεσμα της καθημερινής συνεργασίας που υπάρχει στο συνεργείο εδώ», προσέθεσε ο Αλέκος Μπάιλας στο ίδιο πνεύμα δικαιολογημένης υπερηφάνειας. Συζητώντας με τα μέλη της ομάδας των τεχνικών, η σύμπνοια, η αισιοδοξία και η μαχητικότητα ήταν παραπάνω από εμφανείς. Μαζί τους και η υπερηφάνεια, καθώς παρόλη τη μετριοπάθειά τους, γνωρίζουν καλά πως έχουν καταφέρει κάτι εξαιρετικά σημαντικό. Όταν τους ρωτήσαμε, λοιπόν, αν έχουν βλέψεις για κάτι παραπάνω, η απάντηση ήταν «φυσικά»!

Και πώς να ήταν διαφορετικά όταν τερμάτισαν δεύτεροι στην Ευρώπη, παρόλο που προέρχονται από μία μικρή αγορά όπως η δική μας. Τόσο ο Κώστας Καλογερόπουλος όσο και ο Βασίλης Γεωργούτσος, συμφώνησαν πως η πρόκριση στον τελικό είναι μέχρι τώρα η κορύφωση της επαγγελματικής τους πορείας.

Άλλο ένα σημείο που συμφωνούν όλα τα μέλη της ομάδας είναι πως η πιο ενδιαφέρουσα όσο και πρωτοποριακή δοκιμασία του ημιτελικού, ήταν αυτή που έπρεπε να βρουν το πρόβλημα και να αποκαταστήσουν τη βλάβη, κάνοντας χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας. Οι συνολικά έξι δοκιμασίες είχαν διάρκεια μόλις 25 λεπτά, στα οποία έπρεπε να γίνει η διάγνωση και η επίλυση του κάθε προβλήματος. Οι ομάδες διαγωνίστηκαν επίσης σε μία βλάβη της μονάδας ελέγχου του AdBlue, σε ένα πρόβλημα στην καλωδίωση των φρένων και σε μία δυσλειτουργία του συστήματος διπλών μπαταριών (Dual Energy Storage System) που διαθέτει η Volvo σε ορισμένα FH. Τις δοκιμασίες συμπλήρωναν ένα πρόβλημα της συσκευής του παλμογράφου και η αναγνώριση της γνησιότητας και των ποιοτικών κριτηρίων των ανταλλακτικών. Στο τέλος της συζήτησης που είχαμε με τα μέλη της ελληνικής ομάδας, προσπαθήσαμε να κάνουμε κάποιες προβλέψεις για τον τελικό, που θα πραγματοποιηθεί στις 25-26 Ιουνίου στην Κουριτίμπα της Βραζιλίας, αλλά και να εντοπίσουμε θέματα τυχόν άγνωστα. Η εκτίμηση ήταν ότι θα αντιμετωπίσουν στη Βραζιλία κάποια επιπλέον δοκιμασία σχετική με την ηλεκτροκίνηση, καθώς η Volvo παρουσίασε πρόσφατα ηλεκτρικές εκδόσεις των FE και FL. Επιπλέον, στην Κουριτίμπα υπάρχει γραμμή παραγωγής για υβριδικά και ηλεκτρικά λεωφορεία. Ωστόσο, και για τέτοιες δοκιμασίες οι Έλληνες τεχνικοί δηλώνουν προετοιμασμένοι.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η Volvo διοργάνωσε για πρώτη φορά το διαγωνισμό VISTA (Volvo International Service Training Award) το 1957, σαν ένα θεσμό αποκλειστικά για τους τεχνικούς της εταιρείας στη Σουηδία. Από τότε εξελίχθηκε ραγδαία σε μία διετή παγκόσμια διοργάνωση και στο μεγαλύτερο διαγωνισμό για το προσωπικό aftersales σε όλο τον κόσμο. Στόχος του είναι η εξέλιξη και βελτίωση της τεχνογνωσίας και των ικανοτήτων των εργαζομένων και η αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών της Volvo Trucks μετά την πώληση.

Στο ίδιο τεύχος #362

PreviousNext