Τροχοί & TIR

Τα παλιά φορτηγά γίνονται ηλεκτρικά!

Ο ηλεκτροκίνητος άξονας ≪eTransport≫ της BPW, τοποθετείται σε συμβατικής τεχνολογίας παλαιότερα φορτηγά μικτού βάρους έως και 7,5 τόνων, χαρίζοντάς τους μια δεύτερη ζωή με υψηλότερη αποδοτικότητα κα
Κυριακή 16/09/2018 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο ηλεκτροκίνητος άξονας ≪eTransport≫ της BPW, τοποθετείται σε συμβατικής τεχνολογίας παλαιότερα φορτηγά μικτού βάρους έως και 7,5 τόνων, χαρίζοντάς τους μια δεύτερη ζωή με υψηλότερη αποδοτικότητα και χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ώστε να μπορούν να λειτουργούν στις σύγχρονες αστικές ζώνες, όπου εισέρχονται μόνο οχήματα χαμηλών ή (και) μηδενικών ρύπων. Άλλωστε, από το 2020 αναμένεται να έχουμε τις πρώτες πόλεις στις οποίες θα απαγορευθεί εντελώς η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Οι μετατροπές των πετρελαιοκίνητων φορτηγών σε ηλεκτρικά θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του έτους, σε συνεργασία με την εταιρεία ειδικών κατασκευών, Paul Nutzfahrzeuge. Προηγουμένως, όμως, θα πρέπει να μεσολαβήσει μια περίοδος δοκιμών της τεχνολογίας σε πραγματικές συνθήκες. Για αυτό, η BPW Bergische Achsen KG συνεργάζεται με την εταιρεία Hellmann Worldwide Logistics, προκειμένου να τεστάρει για έξι μήνες στη δουλειά ένα εκ μετατροπής ηλεκτρικό παλιό ελαφρύ φορτηγό, το γνωστό Vario της Mercedes-Benz, σε διάφορες περιοχές καισε ποικίλες εφαρμογές αστικών διανομών. Το ηλεκτρικό πλέον Vario ξεκίνησε τις δοκιμές του κάνοντας μεταφορές και διανομές στις πόλεις Osnabruck, Lehrte και Bielefeld της Γερμανίας.

Το υπό δοκιμή Vario έχει ωφέλιμο φορτίο 3 τόνων και διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ενσωματωμένους στον eTransport άξονα. Έχουν συνδυαστική απόδοση άνω των 150 kW (πάνω από 200 PS) και παράγουν ροπή στον κινητήριο άξονα της τάξης των 2 x 3.250 Nm. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται με ενέργεια από τις μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου, αυτές των 80 kWh (οι επιλογές ξεκινούν από τα 40 kWh), οι οποίες προσδίδουν στο ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομία περίπου 100 χλμ. Η φόρτιση των μπαταριών πραγματοποιείται κατά τις βραδινές ώρες και διαρκεί -ανάλογα με την έκδοση- από 2 έως 6 ώρες.

Χάρη στη συμπαγή εγκατάσταση των ηλεκτροκινητήρων και των γραναζιών στον άξονα και την πλεονεκτική θέση του κάθε μοτέρ κοντά στον τροχό, η BPW υπόσχεται πως η τεχνολογία της βελτιστοποιεί την ευελιξία του οχήματος, καθώς ο πίσω άξονας υποβοηθά ενεργά το σύστημα διεύθυνσης.

Διαβάστε επίσης

PreviousNext