Τροχοί & TIR

Ford Transit Custom PHEV: Δοκιμές υβριδικών Transit στην Κολωνία

Μετά τις δοκιμές σε Λονδίνο και Βαλένθια, η Ford θα ξεκινήσει από την προσεχή άνοιξη να διερευνά και στην Κολωνία της Γερμανίας, το κατά πόσο τα υβριδικά οχήματα που φορτίζουν στην πρίζα (PHEV) μπορ
Τετάρτη 23/01/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Tο Transit Custom PHEV είναι σε θέση να λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά και άρα να μην εκπέμπει ρύπους, για περισσότερα από 50 χλμ. Για την επέκταση της αυτονομίας του στα 500 χλμ., χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost.
Tο Transit Custom PHEV είναι σε θέση να λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά και άρα να μην εκπέμπει ρύπους, για περισσότερα από 50 χλμ. Για την επέκταση της αυτονομίας του στα 500 χλμ., χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost.

Μετά τις δοκιμές σε Λονδίνο και Βαλένθια, η Ford θα ξεκινήσει από την προσεχή άνοιξη να διερευνά και στην Κολωνία της Γερμανίας, το κατά πόσο τα υβριδικά οχήματα που φορτίζουν στην πρίζα (PHEV) μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα.

Μέρος στη δοκιμή που χρηματοδοτείται από τη Ford και θα διαρκέσει αρχικά για 12 μήνες, θα λάβουν δέκα Transit Custom PHEV. Συγκεκριμένα, από δύο οχήματα θα διαχειρίζονται οι περιφερειακές εταιρείες AWB Abfallwirtschaftsbetriebe Köln (διαχείριση αποβλήτων), Cologne Bonn Airport, Häfen und Güterverkehr Köln (διακίνηση φορτίων και εμπορευμάτων λιμένων), Kölner Verkehrsbetriebe (όμιλος δημόσιων μεταφορών) και RheinEnergie (περιφερειακή εταιρεία ενέργειας).

Υπενθυμίζεται πως το Transit Custom PHEV είναι σε θέση να λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά και άρα να μην εκπέμπει ρύπους, για περισσότερα από 50 χλμ. Για την επέκταση της αυτονομίας του στα 500 χλμ., χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost, ο οποίος παράλληλα φορτίζει τη μπαταρία ιόντων λιθίου των 14 kWh. Επιπλέον, οι υγρόψυκτες μπαταρίες φορτίζουν στην πρίζα (240 volt) μέσα σε τρεις ώρες.

PreviousNext