Μια νέα ειδικά διαμορφωμένη έκδοση του μοντέλου D-MAX είναι διαθέσιμη στη χώρα μας, με την ονομασία Hi-Lander, με έξτρα εξοπλισμό, πλήθος αξεσουάρ, ειδικές τροποποιήσεις για κορυφαία απόδοση εντός και εκτός δρόμου, και εμφάνιση που συναρπάζει. Η τιμή του μοντέλου με χειροκίνητο κιβώτιο είναι 42.900 ευρώ και η έκδοση με το εξατάχυτο αυτόματο/σειριακό κιβώτιο είναι 44.700 ευρώ.

Το οδηγούμε από την Αθήνα στη Λάρισα, το δοκιμάζουμε στις πλαγιές του Κισσάβου, εν συνεχεία το φορτώνουμε ξύλα στο Λιτόχωρο Πιερίας και το επιστρέφουμε στην Αθήνα καταγράφοντας συνολικά 1.100 χιλιόμετρα εντοπίζοντας τα-πολλά-πλεονεκτήματά του.

Πώς συμπεριφέρεται στο δρόμο το Isuzu D-MAX Hi-Lander, ήταν η πιο συνηθισμένη ερώτηση που μας έκαναν αναγνώστες του περιοδικού όταν μας συναντούσαν με το αυτοκίνητο. Η απάντηση είναι θετική, καθώς επιδεικνύει εξαιρετική οδική συμπεριφορά στο δρόμο και αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Καταρχάς  η πρόσφυση των ελαστικών στο οδόστρωμα είναι καλή και σε συνδυασμό με τις τροποποιημένες αναρτήσεις δεν δημιουργεί ανεπιθύμητες κλίσεις στις στροφές. Χαρακτηριστικά σας αναφέρουμε ότι στις πρώτες στροφές του Μπράλου, κατεβαίνοντας για Λαμία, κινηθήκαμε με 90 χλμ./ώρα και δεν αισθανθήκαμε σε κανένα σημείο την ανάγκη να ελαττώσουμε ταχύτητα καθώς το D-MAX πατούσε σταθερά στο δρόμο.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Ιανουαρίου (369) του ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.