Τροχοί & TIR

Ρυθμιζόμενο σπόιλερ οροφής για Scania

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της σωστής ρύθμισης του σπόιλερ οροφής για την αεροδυναμική -και άρα την κατανάλωσηενός φορτηγού, η Scania εισήγαγε πρόσφατα στον πίνακα οργάνων ένα σχετικό κουμπί, μέσω το
Κυριακή 10/02/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Η Scania εισήγαγε πρόσφατα στον πίνακα οργάνων ένα κουμπί, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει μόνος του το ενδεδειγμένο κάθε φορά ύψος του σπόιλερ οροφής.
Η Scania εισήγαγε πρόσφατα στον πίνακα οργάνων ένα κουμπί, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει μόνος του το ενδεδειγμένο κάθε φορά ύψος του σπόιλερ οροφής.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της σωστής ρύθμισης του σπόιλερ οροφής για την αεροδυναμική -και άρα την κατανάλωσηενός φορτηγού, η Scania εισήγαγε πρόσφατα στον πίνακα οργάνων ένα σχετικό κουμπί, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει μόνος του το ενδεδειγμένο κάθε φορά ύψος του σπόιλερ.

«Μία λανθασμένη ρύθμιση του ύψους κατά μόλις 6 εκατοστά, μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση κατά 1%, ενώ αν το λάθος αγγίζει τα 10 εκατοστά, τότε η επιβάρυνση στο καύσιμο φτάνει στο 1,5%», εξηγεί ο κ. Per Elofsson, τεχνικός διευθυντής αεροδυναμικής της Scania. Σημειώνεται, πως με την παράδοση ενός καινούργιου φορτηγού, το σπόιλερ οροφής είναι ρυθμισμένο με βάση το πιο σύνηθες ύψος επικαθήμενου.

Ωστόσο, όταν ο τράκτορας κοτσάρει ένα τρέιλερ του οποίου το ύψος διαφέρει, απαιτούνται ρυθμίσεις είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, τις οποίες πλέον ο οδηγός ενός φορτηγού Scania μπορεί να πραγματοποιήσει εύκολα μόνος του, μέσω του νέου διακόπτη. Σε κάθε περίπτωση, ο γενικός κανόνας λέει πως είναι προτιμότερο το σπόιλερ οροφής του τράκτορα να βρίσκεται λίγο ψηλότερα από το πάνω μέρος του τρέιλερ, παρά το αντίθετο.

PreviousNext