Τροχοί & TIR

Βραβείο για τον ηλεκτρικό άξονα της ZF

Στο γνωστό ηλεκτρικό άξονα AxTrax AVE της ZF, απονεμήθηκε το φετινό βραβείο «EBUS 2019» στην κατηγορία «Drives for Battery Buses», με το διαγωνισμό να πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του συνεδρίου
Δευτέρα 18/03/2019 - 14:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Στον ηλεκτρικό άξονα AxTrax AVE της ZF, απονεμήθηκε το φετινό βραβείο «EBUS 2019» στην κατηγορία «Drives for Battery Buses».
Στον ηλεκτρικό άξονα AxTrax AVE της ZF, απονεμήθηκε το φετινό βραβείο «EBUS 2019» στην κατηγορία «Drives for Battery Buses».

Στο γνωστό ηλεκτρικό άξονα AxTrax AVE της ZF, απονεμήθηκε το φετινό βραβείο «EBUS 2019» στην κατηγορία «Drives for Battery Buses», με το διαγωνισμό να πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του συνεδρίου για ηλεκτρικά λεωφορεία «Elekbu», το οποίο έλαβε χώρα στο Βερολίνο και αφορούσε τις αρχές των μεταφορών, τις εταιρείες τεχνολογίας και την επιστήμη.

Υπενθυμίζεται πως ο άξονας ZF AxTrax AVE παρουσιάστηκε το 2012 και έκτοτε έχει λανσαριστεί στις αγορές όλου του κόσμου. Μπορεί να υποστηρίξει μέχρι και 250 kW (340 PS) ισχύος αλλά και να δεχθεί φορτίο ανά άξονα έως και τους 13 τόνους. Αυτός ο κινητήριος άξονας μπορεί να λειτουργεί πλήρως ηλεκτρικά με συστοιχίες μπαταριών ή εναέριες γραμμές, αλλά και να τοποθετηθεί σε υβριδικά ή σε οχήματα κυψελών καυσίμου. Αξίζει να σημειωθεί, πως η ZF συνεργάζεται με την εταιρεία «in-tech» από το Μόναχο, η οποία προσφέρει μια υπηρεσία εκσυγχρονισμού που ονομάζεται «etroFit», μέσω της οποίας αναβαθμίζονται τα λεωφορεία ντίζελ χαμηλού δαπέδου σε οχήματα μηδενικών ρύπων.

Ο άξονας ZF AxTrax AVE παρουσιάστηκε το 2012 και έκτοτε έχει λανσαριστεί στις αγορές όλου του κόσμου. Μπορεί να υποστηρίξει μέχρι και 250 kW (340 PS) ισχύος αλλά και να δεχθεί φορτίο ανά άξονα έως και τους 13 τόνους.

Στο ίδιο τεύχος #371

PreviousNext