Για φορτηγά έως και 12 τόνων, καθώς και για λεωφορεία μήκους 10-12 μέτρων, προορίζεται ο νέος ηλεκτροκινητήρας της ZF, ο οποίος τοποθετείται κεντρικά στον άξονα μετάδοσης, αντί των δύο ηλεκτρικών μοτέρ στις πλήμνες των τροχών.
Εξελίχθηκε στην Κίνα με βάση τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά της τοπικής αγοράς και η παραγωγή του πρόκειται να ξεκινήσει στην ασιατική χώρα μέσα στην επόμενη χρονιά. Πρόκειται για έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM), ο οποίος αποδίδει ισχύ 170 kW (228 ίππων) και ροπή 3.000 Nm, προσφέροντας αναρριχητική ικανότητα σε κλίση περίπου 25% στα φορτηγά και 15% στα λεωφορεία. Είναι ιδιαίτερα αποδοτικός ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες, γεγονός που τον καθιστά ιδανικό για τις αστικές περιοχές με κυκλοφοριακή συμφόρηση και παράλληλα –σύμφωνα με την εταιρεία- προσφέρει υψηλότερη αυτονομία.
Επιπλέον, η ZF θα παρέχει στην Κίνα εκτός από την ίδια την μονάδα, μετατροπείς και μονάδες ελέγχου, συμπεριλαμβανομένου του κατάλληλου λογισμικού. Αυτό εγγυάται τη βέλτιστη συνεργασία μεταξύ μπαταρίας και κινητήρα, μειώνοντας παράλληλα το κόστος δοκιμών και πιστοποίησης του κατασκευαστή. Χάρη στο λογισμικό της ZF, η μονάδα ελέγχου της κίνησης προσφέρει πλήρεις πρόσθετες λειτουργίες και εξασφαλίζει υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας σε σύγκριση με άλλες λύσεις της αγοράς. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις διεθνείς λειτουργικές απαιτήσεις ασφαλείας (πρότυπο ISO26262) επιπέδου ASIL-C.