Περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια ευρώ θα επενδύσει στα προσεχή χρόνια ο όμιλος TRATON στην έρευνα και εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης και της συνδεσιμότητας των φορτηγών και λεωφορείων των MAN, Scania και Volkswagen Caminhoes e Onibus.

«Μέχρι το 2025 σχεδιάζουμε να έχουμε επενδύσει πάνω από 1 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση», δήλωσε σχετικά ο CEO της TRATON, κ. Andreas Renschler, ο οποίος έσπευσε να συμπληρώσει: «Στα επόμενα 10-15 χρόνια το ένα τρίτο των φορτηγών και λεωφορείων μας θα διαθέτει εναλλακτική γραμμή κίνησης, με τα περισσότερα από αυτά να είναι πλήρως ηλεκτρικά».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο επικεφαλής του τμήματος R&D της TRATON, κ. Christian Levin, ο οποίος αποκάλυψε τα ακόλουθα: «Στον όμιλο αναπτύσσουμε μια ηλεκτρική γραμμή κίνησης, η οποία θα χρησιμοποιηθεί το 2020 στα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία της Scania και της MAN. Θα μπορεί να τροποποιηθεί ξεχωριστά ανάλογα με τη μάρκα και την περιοχή, προκειμένου να μπορεί να παραχθεί ο μέγιστος αριθμός διαφορετικών οχημάτων, με τον ελάχιστο αριθμό εξαρτημάτων και το χαμηλότερο δυνατό κόστος».

Στο μεταξύ, ο γερμανικός όμιλος στην προσεχή πενταετία, θα ρίξει στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) πάνω από 1 δισ. ευρώ, προκειμένου να εξελίξει τα συνδεδεμένα οχήματα, τα logistics και τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης των προαναφερθέντων τριών εταιρειών, οι οποίες εντάσσονται στο TRATON GROUP. Υπενθυμίζεται, πως οι άνθρωποι του ομίλου εργάζονται ήδη σε μία κοινή πλατφόρμα για την αυτόνομη οδήγηση, έχοντας μια σειρά οχημάτων να δοκιμάζονται από επιλεγμένους πελάτες σε πραγματικές συνθήκες.

Επιπλέον, η Scania παρουσίασε πρόσφατα το αυτόνομο πρωτότυπο φορτηγό «AXL», ένα ανατρεπόμενο χωματουργικό φορτηγό 4 αξόνων, το οποίο δεν διαθέτει καν καμπίνα οδήγησης. Αξίζει να τονιστεί πως ενώ το 2018 τα συνδεδεμένα οχήματα της TRATON ανέρχονταν σε περίπου 450.000, φέτος ο αριθμός ανέβηκε στα 600.000, ενώ το 2025 ο στόχος είναι να ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο. Άλλωστε, όπως τονίζουν οι άνθρωποι του ομίλου, ήδη από τις αρχές του τρέχοντος έτους, κάθε νέο μεσαίο και βαρύ φορτηγό των ΜΑΝ και Scania, είναι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συνδεδεμένο.